صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۰۰ - ۲۱ شهريور ۱۴۰۰
آریانفر:

مدارس سما با پشتوانه دانشگاه آزاد اسلامی موفق عمل کرده‌اند

مدیر آموزش و پرورش فولادشهر گفت: مدارس سما با پشتوانه دانشگاه آزاد اسلامی و رویکرد استعدادیابی و مهارت‌محوری در طول خدمت خود موفق عمل کرده‌اند.
کد خبر : 606995

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از لنجان، حامد آریانفر با حضور در پیش‌دبستان و دبستان‌های دخترانه و پسرانه سمای فولادشهر با بیان اینکه دغدغه ما موضوعات تربیتی است، اظهار کرد: نقش آموزش و پرورش در ساختار اجتماعی یک جامعه و رشد شخصیت دانش‌آموزان بسیار مؤثر است؛ بنابراین یکی از وظایفی که آموزش و پرورش برعهده دارد، پرورش قوه خلاقیت و نوآوری در دانش‌آموزان است.


وی با اشاره به اهمیت پژوهش تأکید کرد: آموزش همواره به‌صورت اختصاصی و نموداری تبیین شده است؛ اما حوزه پرورش جایی دیده نمی‌شود؛ بنابراین برای بالابردن مهارت‌های فراشناخت دانش‌آموزان باید توجه ویژه به حوزه پرورشی، قرآن و فرهنگ داشته باشیم.


مدیر آموزش و پرورش فولادشهر با تأکید بر اینکه یکی از اهداف کلی آموزش و پرورش شناخت بهتر استعدادها و علایق دانش‌آموزان است، عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف آموزش و پرورش، یاری‌رساندن و خودآگاهی به دانش‌آموزان است تا بتوانند در تهیه طرح‌ها و برنامه‌های آتی خود در امر تحصیل و انتخاب شغل، موفق باشند و خوشبختانه مدارس سما فولادشهر در پلتفرم آموزش مجازی موفق بوده‌اند.


انتهای پیام/۴۱۰۳/۴۰۶۲/


انتهای پیام/

ارسال نظر