صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۲۶ - ۱۱ شهريور ۱۴۰۰
فضای مجازی به زبان ساده/۴۸؛

دستورالعمل تبلیغات برای دارندگان پروانه خدمات ارتباطی چیست؟

دارندگان پروانه ارتباطی می‌توانند طبق قوانین ابلاغی از سوی سازمان تنظیم مقررات اقدام به تبلیغات نمایند.
کد خبر : 604844

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری آنا، تبلیغات نقش بسیار مؤثری در جلب نظر مشتریان و کسب سهم بیشتر در بازارهای مختلف دارد. در شبکه‌های ارتباطی نیز اپراتورها و سایر شرکت‌های خدماتی سالانه هزینه زیادی را صرف تبلیغات در فضای مجازی و رسانه‌ها می‌کنند. تمامی تبلیغات باید بر اساس قوانین تعیین شده از سوی رگولاتوری باشد.


سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی «دستورالعمل نحوه تبلیغات و اطلاع‌رسانی دارندگان پروانه ارائه خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات» را در جلسه ۱۹۲ کمیسیون تنظیم مقررات تصویب و در ۳۰ خرداد ۱۳۹۳ به دستگاه‌های مختلف ابلاغ کرد. بر اساس این مصوبه تمامی دارندگان پروانه موظفند در درخواست‌های خود برای کلیه تبلیغات اعم از تبلیغات در بیلبوردها، رسانه‌های جمعی، تبلیغات اینترنتی و مانند آن نام کامل شرکت مندرج در پروانه، شماره پروانه، مرجع صدور پروانه، موضوع پروانه، قلمرو فعالیت ، شماره تلفن حداقل یکی از دفاتر مرکزی و پشتیبانی و نشانی پایگاه اطلاع رسانی اینترنتی را به نهاد، سازمان و یا شرکت ارائه‌کننده تبلیغات ارائه دهد.


در ادامه این مصوبه آمده است که همه دارندگان پروانه موظفند در صورت درخواست برای تبلیغات با نام تجاری، قبلاً مراتب را به سازمان تنظیم مقررات اعلام کنند. همچنین تمامی دارندگان پروانه باید در تبلیغات رادیویی و تلویزیونی خود خلاصه موضوع پروانه و مرجع صدور آن را اعلام کنند.


انتهای پیام/۴۱۴۴/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر