صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۱۴ - ۱۳ دی ۱۳۹۴

نکوداشت ۲۲ سال تلاش و کوشش مدیر دبستان پسران سما واحد رشت

آیین نکوداشت ۲۲ سال تلاش و کوشش حمیدرضا عبدی مدیر دبستان پسرانه سما واحد رشت برگزار شد.
کد خبر : 59406

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دبیر شورای سیاستگذاری سما استان گیلان در این مراسم که با حضور دکتر ابراهیم باوفا رییس آموشکده، معاونان، مدیران و معلمان مدارس سما برگزار شد، با توجه به فعالیت‌های دبستان پسرانه سما در طول ۲۲ سال تصدی عبدی، وی را مدیری شایسته و تلاشگر و با سعه صدر بالا توصیف کرد که به خوبی توانست با تعامل سازنده با همکاران و اولیاء در ایجاد تحول در مدرسه نقش آفرین باشد.


رحمت علی صابری حقایق با توجه به جایگاه موفق سما در میان مردم اظهار کرد: این موفقیت اتفاقی نبوده و زحمت‌های زیادی برای آن کشیده شده است و باید قدردان زحمات گذشتگان باشیم.


صابری با بیان اینکه مدیریت امروز مدارس با گذشته فرق کرده است، افزود: هیچ ارکان غیردولتی و غیرانتفاعی به مانند سما امکانات و زیرساخت‌های مستقیم و غیرمستقیم ندارد و این به ما اجازه می‌دهد که کارکردهای تخصصی در مدارس داشته باشیم.


وی ابراز امیدواری کرد که دبستان پسرانه سما در دوره مدیریت جدید روز به روز روند رشد خود را ادامه داده و شاهد شکوفایی بیشتر این مدرسه باشیم.


در ادامه این مراسم محمود گلعلی‌پور به عنوان مدیر دبستان پسران سما معرفی و با اهدای لوح سپاس از ۲۲ سال فعالیت حمیدرضا عبدی قدردانی شد.


دبستان پسرانه سما واحد رشت در سال ۱۳۷۱ تاسیس و اکنون پس از ۲۳ سال فعالیت و با جمعیت دانش‌آموزی بیش از ۸۶۰ نفر بزرگ‌ترین مدرسه غیرانتفاعی استان گیلان است.


انتهای پیام/

ارسال نظر