صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

برگزاری سومین همایش ملی فناوری‌های نوین در آموزشکده سما اسلامشهر

سومین همایش ملی فناوری‌های نوین در صنایع برق و رباتیک با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر و آموزشکده‌های سما واحد ورامین، پاکدشت، اراک، قم، جنت آباد، رودهن و اندیشه در آموزشکده سما اسلامشهر برگزار شد.
کد خبر : 59274

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، معاون دانشگاه و رئیس آموزشکده سما اسلامشهر در حاشیه این همایش گفت: برق، کامپیو‌تر و رباتیک سه محور اصلی این همایش بود و تعداد ۷۰ مقاله به دبیرخانه علمی همایش ارسال شد که پس از داوری از سوی کمیته داوران تعداد ۲۷ مقاله برای چاپ در مجموعه مقالات و تعداد ۵ مقاله برای ارائه انتخاب شد.


دکتر قاسم قربانی رستم ادامه داد: کمیته علمی همایش در سه سال گذشته با ارائه طرح جامعی در رشته‌های مختلف مهندسی برق، کامپیو‌تر و رباتیک تلاش کرده تا کلیه پژوهشگران، صاحب‌نظران، متخصصان و علاقمندان را با آخرین دستاورد‌ها و یافته‌های علمی در زمینه‌های موضوعی همایش بهره‌مند سازد.


رئیس آموزشکده سما اسلامشهر با بیان اینکه تداوم چنین همایش‌هایی بستر مناسبی را برای ارتباط بهتر دانشگاه با صنعت ایجاد می‌کند، گفت: همایش ملی فناوری‌های نوین در صنایع برق و رباتیک از رویدادهای علمی است که هر ساله با برنامه ریزی به‌صورت قوی‌تر نسبت به سال گذشته صحیح در حال انجام است. هدف از برگزاری این همایش فقط ارائه مقاله نیست، بلکه هدف اصلی، گردهمایی سالانه کلیه متخصصان این حوزه و ایجاد محیطی جهت تبادل نظر علمی و فنی، ارائه آخرین یافته‌های پژوهشی و همچنین تشویق مشارکت محققان بصورت برنامه‌ریزی شده است.


قربانی رستم اظهار کرد: آموزشکده سما واحد اسلامشهر در هفته پژوهش اقدام به برگزاری برنامه‌های متنوع پژوهشی کرده است که از مهم‌ترین آنها برگزاری ۲ بازدید دانشجویی از شرکت ایران خودرو و نیروگاه منتظرقائم، برگزاری ۶ سمینار در موضوعات مختلف جایگاه صنعت حمل و نقل برقی، توربین‌های گازی، اتوماسیون صنعتی، پردازش تصویر و روش‌های بررسی تلفظ واژگان زبان انگلیسی، برگزاری ۳ مسابقه اسکیس، ‌کتابخوانی و سازه‌های ماکارونی کرده است تا بتواند سهمی در نشان دادن نقش پژوهش و پژوهشگر در آموزشکده و شهرستان اسلامشهر داشته باشد.


در مراسم اختتامیه این همایش نیز از ارائه دهندگان مقالات بر‌تر وکمیته‌های مختلف برگزاری قدردانی به عمل آمد.


انتهای پیام/

ارسال نظر