جریمه تخلف از مقررات تعرفهای خدمات ارتباطی چیست؟
به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری آنا، هرکدام از دارندگان پروانه ارائه خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات باید سرویسهای مشخصی را با تعرفهای معین به مشترکان خود ارائه دهند. تعرفه هرکدام از این سرویسها از سوی کمیسیون تنظیم مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تعیین و ابلاغ میشود. بر اساس مصوبات همین کمیسیون هرگونه تخلف از تعرفه تعیین شده برای خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات جریمه مشخصی در پی دارد.
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در جلسه ۳۰۴ کمیسیون تنظیم مقررات نحوه جریمه تخطی دارندگان پروانه ارائه خدمات ارتباطی و فناوری از مقررات تعرفهای را تعیین کرده است. طبق این مصوبه که در ۵ مرداد ۹۹ به تصویب اعضای کمیسیون تنظیم مقررات رسیده است در صورت تخلف دارنده پروانه ارائه خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات از هرگونه مقررات تعرفهای آن شخص حقیقی یا حقوقی موظف است حداکثر ظرف ۴۸ ساعت از زمان ابلاغ سازمان، تخلف را رفع و مبالغ اضافی دریافتی را به اشخاص طرف قرارداد مسترد کند. همچنین در صورت عدم رفع تخلف تا ۴۸ ساعت پس از ابلاغ دستور، سازمان تنظیم مقررات میتواند دارنده پروانه را تا زمان رفع کامل تخلف و به ازای هر روز تأخیر به اندازه یکدهم درصد از درآمد ناخالص سالیانه بر اساس آخرین صورت مالی حسابرسی، جریمه کند.
انتهای پیام/۴۱۴۴/پ
انتهای پیام/