صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۴۶ - ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
پاسخ رضایی نماینده دشتستان به اظهارات پزشکیان؛

چرا جای شاکی و متهم را عوض می‌کنید؟ + فیلم

نماینده دشتستان در مجلس با بیان اینکه جای شاکی و متهم نباید تغییر کند، گفت: این خوی دیکتاتوری است که اگر رأی بیاورند، مردم خوب هستند و اگر رأی نیاورند یا شورای نگهبان صلاحیت آنها را احراز نکند، فتنه می‌کنند و سطل زباله آتش می‌زنند.
کد خبر : 585162

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری آنا، ابراهیم رضایی نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه ۱۰ خرداد) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی اظهار داشت: برخی مباحث که امروز در صحن علنی مطرح شد، وهن انقلاب و مردم ایران بود، ظاهراً جای شاکی و متهم تغییر کرده و افرادی که باید در جایگاه متهم به ملت ایران بابت ویرانی‌ها، برجام‌ها، غارت اموال مردم در بورس، اختلاس‌های نجومی، بی‌اعتبار کردن پاسپورت ایرانی، برادر و باجناق و فامیل سالاری، تحقیر توان ایرانی، بی‌برقی و بی‌آبی، تعطیلی صنایع و ظلم‌های دولت ساخته به مردم و جوانان پاسخگو باشد، در جایگاه شاکی نشسته و نهادهای نظام از جمله شورای نگهبان که مانع ورود نفوذی‌ها و نااهلان به حساس‌ترین جایگاه کشور شده را مورد حمله قرار می‌دهند.


وی افزود: همین دیکتاتوران هستند که همه چهل و چند سال اخیر قدرت و پول در اختیار داشتند اما باز طلبکارند.


نماینده دشتستان در مجلس تصریح کرد: مردم در دوره شما روزبه‌روز فقیرتر، گرسنه‌تر و محروم‌تر شدند. شما باید پاسخ دهید که چرا در دوره اخیر پارتی‌بازی و حیف‌ومیل بیت‌المال بیشتر شده، اما طوری صحبت می‌کنید که گویا پول و ثروت کشور در دست دیگران بوده است.






رضایی اظهار داشت: این خوی دیکتاتوری است که اگر رأی بیاورند، مردم خوب هستند و اگر رأی نیاورند یا شورای نگهبان صلاحیت آن‌ها را احراز نکند، فتنه می‌کنند و سطل زباله آتش می‌زنند.


وی خطاب به رئیس‌جمهور و وزیر نیرو گفت: بی‌آبی و بی‌برقی شرایط را برای مردم سخت کرده است، دولتمردان نمی‌دانند که قطع آب و برق در گرما چقدر زجرآور است.


رضایی تصریح کرد: آقای روحانی به‌جای باندبازی و تعیین تکلیف برای رهبری و شورای نگهبان، فکری به حال آب، برق، نان، مرغ و تخم‌مرغ مردم کنید. شما که نمی‌توانید قیمت مرغ و تخم‌مرغ را کنترل کنید، چطور به فکر تشکیل دولت سوم خود هستید؟


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار کرد: به‌جای طراحی برای تشکیل دولت سوم روحانی، پیگیر رانت در پارس جنوبی باشید و تضییع حق جوانان را پیگیری کنید.


انتهای پیام/۴۱۶۳/


انتهای پیام/

ارسال نظر