صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۳۶ - ۰۹ خرداد ۱۴۰۰
با حضور جوانپور؛

ساختمان دانشگاه آزاد اسلامی مرکز مهربان به بهره‌برداری رسید

ساختمان دانشگاه آزاد اسلامی مرکز مهربان وابسته به واحد سراب با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌شرقی و مسئولان عالی شهرستان سراب به بهره‌برداری رسید.
کد خبر : 584856

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از سراب، عزیز جوانپور  رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌شرقی و تبریز در مراسم بهره‌برداری از ساختمان آموزشی، اداری مرکز مهربان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراب که با حضور مسئولان این شهر همراه بود، گفت: امروزه دانشگاه آزاد اسلامی توفیق بسزایی در توسعه آموزش عالی و عدالت آموزشی در اقصی نقاط کشور دارد.


وی حرکت به سمت مهارت‌آموزی و توانمندسازی جوانان در کارآفرینی و ورود به بازار کار برای جوانان منطقه را از اولویت‌های دانشگاه آزاد اسلامی مرکز مهربان برشمرد و از آن به راه ایجاد توسعه پایدار در منطقه یاد کرد.



رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از تلاش‌ها و پیگیری‌های مجدانه نماینده مردم شهرستان و مسئولان منطقه در تسریع و تسهیل خرید و بازسازی این ساختمان قدردانی و ابراز امیدواری کرد تا این مرکز دانشگاهی با همراهی مسئولان و جلب مشارکت اعضای هیئت‌ علمی توانمند منطقه برای گسترش و توسعه علمی جوانان شهر مهربان گام بردارد.


نقش چشمگیر دانشگاه در توسعه شهرها


امام‌جمعه شهر مهربان هم در این مراسم شأن و جایگاه هر شهری را متناسب با مراکز علمی و افراد و چهره‌های علمی آن شهر دانست و گفت: یقیناً ایجاد دانشگاه در هر شهری در توسعه فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی شهروندان تأثیر چشمگیری دارد.



حجت‌الاسلام مشهود عینلو با بیان اینکه از مهم‌ترین وظایف دانشگاه‌ها تعالی فرهنگ اصیل و ناب اسلامی و دینی مردم است، افزود: توجه به مراکز علمی و آموزشی به‌عنوان مراکز تربیت آینده‌سازان ایران اسلامی ضروری بوده و از حمایت‌های رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان و نماینده مردم سراب و مهربان در مجلس شورای اسلامی برای رونق این دانشگاهی قدردانی می‌کنم.


وی ابراز امیدواری کرد با حضور دانشجویان و استادان و افزایش سطح علمی و ایجاد رشته‌های مرتبط با نیاز شهرستان در دانشگاه آزاد اسلامی مرکز مهربان شاهد رشد و توسعه منطقه باشیم.


انتهای پیام/۴۱۱۷/۴۰۶۲/

انتهای پیام/

ارسال نظر