صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۰۹ - ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰

چرا تولید محتوای اینستاگرام با کیفیت بالا بسیار مهم است؟

اینستاگرام دنیای جذاب و مناسبی برای مطرح شدن و پیشرفت شما و کسب و کاری که دارید است .برای مطرح شدن و موفق شدن در این شبکه محبوب شما باید محتوای باکیفیت و جذابی را برای مخاطبانتان تولید کنید.
کد خبر : 581998

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، اینستاگرام دنیای جذاب و مناسبی برای مطرح شدن و پیشرفت شما و کسب و کاری که دارید است .برای مطرح شدن و موفق شدن در این شبکه محبوب شما باید محتوای باکیفیت  و جذابی را برای مخاطبانتان تولید کنید .زیرا با وجود رقابت شدیدی که در اینستاگرام هست، محتوای شما باید به اندازه کافی مناسب و جالب باشد تا مخاطبان تان را نگه داشته و حتی مخاطبان جدید جذب نماید. پس باید دقت بالایی در اجرای این امر به خرج دهید  .


برای انجام این کار شما نیاز به یک برنامه عملی واستراتژی برای برنامه ریزی، عکس برداری ،  ویرایش و ارسال مطالب دارید .


چرا تولید محتوای اینستاگرام با کیفیت بالا بسیار مهم است؟


دلیل اول الگوریتم اینستاگرام است که نسبت به سال های ابتدایی تغییرات زیادی داشته که البته مانع رشدتان نمی شود،  بلکه نحوه آن را تغییر میدهد. طبق این الگوریتم اگر شما محتوایی را که مورد پسند مخاطبان تان است،  تولید کنید،  این  برنامه به رشد شما کمک می کند و پست هایتان را در مقابل مخاطبان جدید قرار می دهد تا بیشتر دیده شوند .


دلیل دوم مهم بودن محتوای باکیفیت اینستاگرام این است که فرصتی دیگر برای کسب درآمد از حساب کاربری به شما می دهد.


بسیاری از کمپانی ها و کسب و کارها مایل به همکاری با تیم های تولید محتوا هستند تا بدون دردسر برایشان محتوایی باکیفیت تولید کنند اما انجام این کار خیلی راحت نیست و یک شبه محقق نمی‌شود، بلکه نیاز به خلاقیت و تلاش مستمر دارد.


در ادامه مراحل تولید محتوای خوب را بررسی می کنیم :


برای برنامه ریزی محتوای اینستاگرام قبل از شروع این دوسوال را از خود بپرسید :


۱.چه نوع محتوایی با کسب و کارتان همسو است


۲.مخاطبان شما دوست دارند چه چیزی ببینند


3. آیا اینستاگرام هم مانند سایت قابل سئو کردن است؟


اگر بدانید مخاطب شما دوست دارد چه محتوایی ببیند و بخواند میتوانید نوع تولید محتوای خود را انتخاب کنید و در این راستا قدم بردارید .


اول از همه شروع کنید و لیستی از همه چیزهایی که می خواهید این هفته در صفحه اینستاگرام خود منتشر کنید تهیه کنید. مطمئن شوید که در طول هفته تنوع لازم را داشته باشید تا محتوایتان تکراری و خسته کننده نباشد.


به عنوان مثال: اگر بخواهید راجع به مد و فشن محتوا تولید کنید میتوانید در طول هفته از استایل های مختلف مانند: مینیمال، کلاسیک، اسپرت و کژوال در روزهای مختلف محتوا ایجاد کنید که میتواند عکس، ویدئو و یا متن باشد اما توجه داشته باشید که حتما از عکس در کنار متن استفاده کنید در غیر این صورت مخاطبتان زود خسته می‌شود و به محتوایتان جذب نمی شود.


نکته قابل توجه این است که سعی کنید پست و یا استوری هایتان را به طور مداوم و پراکنده انتشار دهید.


برای تولید محتوای خود برنامه ریزی زمانی داشته باشید تا بتوانید صفحه خود را راحت تر و بهتر مدیریت کنید.



عکس برداری از عکس های محتوای اینستاگرام


اینستاگرام پلتفرمی بصری است‌، پس عکس مهم تر از متن است‌ اگر امکانات لازم برای تولید عکس های با کیفیت نظیر دوربین حرفه ای سه پایه و...ندارید، راه های زیادی برای بهبود کیفیت عکس هایتان است. توجه به برخی نکات می‌توانند به راحتی کیفیت عکس‌های تان را بالا ببرند.


سعی کنید که تم رنگی در عکس داشته باشید. با داشتن تم رنگی منحصر به خودتان هر زمان که مخاطب تصویر شما را ببیند، فوری برند شما برایش تداعی خواهد شد.


خلاقیت به خرج دهید. عکسهایتان را با برنامه های مختلف، ادیت کنید. حتی میتوانید از عکسهای گوگل و برنامه پینترست استفاده کنید. با این کار، در کنار اینکه تصاویر جذابی دارید میتوانید زمان بیشتری را روی تولید محتوای متنی اختصاص دهید.


تولید محتوای متنی اینستاگرام


اگر به برخی صفحات موفق اینستاگرام نگاهی بیندازید متوجه یک وجه مشترک بین همه آن ها می شوید و آن تولید محتوا جذاب است.


برای داشتن تولید محتوای جذاب، تنها عکس های خوب کافی نیستند. شما باید محتوایی ایجاد کنید که این ویژگی‌ها را داشته باشد:


جذاب باشد.


با مخاطب ارتباط برقرار کند.


نیاز مخاطب را رفع کند.


مرتبط با بازار هدف کسب و کارتان باشد.


از مخاطب بازخورد بگیرد.


اگر محتوایی که تولید کرده اید خارج از این چارچوب باشد بازخورد خوبی نخواهید گرفت و به مخاطب واقعی نخواهید رسید در نتیجه ناامید میشوید و اگر به این ویژگی ها توجه داشته باشید و اقدام به پست کردن مطالب کنید و از استوری های اینستاگرام غافل نشوید، میتوانید رشد چشمگیری داشته باشید.


انتهای پیام/ر


انتهای پیام/

ارسال نظر