صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۱۱ - ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
صباحی‌زاده مطرح کرد؛

چرا دنیا در قبال وحشی‌گری رژیم صهیونیستی سکوت کرده است؟

جامعه دانشگاهی از انتفاضه مردم مظلوم فلسطین حمایت می‌کنندرئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی بندرلنگه بیان کرد: اگرچه دنیا در قبال وحشی‌گری رژیم جنایت‌کار صهیونیستی سکوت کرده است؛ اما تا آخر در کنار مردم مظلوم فلسطین ایستاده‌ایم.
کد خبر : 581657

محمود صباحی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در بندرلنگه با محکوم کردن جنایات و حملات وحشیانه و ددمنشانه رژیم کودک‌کش صهیبونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین و شهادت صدها کودک، زن و مرد اظهار کرد: این رژیم با جنایاتش در غزه، چهره واقعی و پلید خودش را نشان داد و جای تأسف دارد که کسی به ندای مظلومیت مردم فلسطین توجه نمی‌کند.


وی اضافه کرد: مردمی که با دستان خالی در حال دفاع از سرزمین خود هستند را تروریسم می‌خوانند و اگر کسی از شهروندان رژیم صهیونیستی کشته شود وامصیبتا سرمی‌دهند و از آن طرف چشم خود را بر کشتار بی‌رحمانه کودکان، زنان و مردم بی‌دفاع فلسطین می‌بندند.


رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرلنگه افزود: غربی‌ها با ابزار رسانه‌ای سعی در القای مظلومیت رژیم صهیونیستی دارند تا تجاوز آنان به خاک مردم فلسطین را قانونی جلوه دهند.


صباحی‌زاده مطرح کرد: اگرچه دنیا در قبال وحشی‌گری رژیم جنایت‌کار صهیونیستی سکوت کرده است، اما تا آخر در کنار مردم مظلوم  فلسطین ایستاده‌ایم.


وی تأکید کرد: کشورهای حامی رژیم صهیونیستی بدانند که افول این رژیم جعلی نزدیک است و وعده الهی حتماً محقق خواهد شد و جامعه دانشگاهی به‌خصوص خانواده دانشگاه آزاد اسلامی مانند سایر آحاد مردم اعلام می‌کنند که در کنار مردم مظلوم فلسطین ایستاده و از انتفاضه آنان حمایت خواهند کرد.


انتهای پیام/۴۰۷۸/۴۰۶۲/

انتهای پیام/

ارسال نظر