صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۳۷ - ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
رسولی:

روابط عمومی‌ها بازوی فکری سازمان‌ها هستند

معاون دانشکده علوم اجتماعی، ارتباطات و رسانه واحد تهران مرکزی گفت: مطالعه آینده نیاز مدیریت سازمان‌هاست و روابط عمومی‌ها بازوی فکری این نهادها هستند.
کد خبر : 581617

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگ گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، اولین همایش مجازی «رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها» با شعار روابط عمومی؛ تعامل، حمایت و مانع‌زدایی به همت دانشکده علوم اجتماعی، ارتباطات و رسانه و اداره کل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی صبح امروز در این واحد دانشگاهی برگزار شد.


نشست اول با موضوع روابط عمومی و تحولات آینده ایران با حضور محمدرضا رسولی، معاون دانشکده علوم اجتماعی، ارتباطات و رسانه واحد تهران مرکزی و دبیر علمی همایش، بیتا شاه‌منصوری، مدیر گروه ارتباطات، روزنامه‌نگاری و رسانه واحد تهران مرکزی، مهناز رونقی، مدیرگروه مطالعات فرهنگی واحد تهران مرکزی، داوود زارعیان، استاد ارتباطات و معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران، خسرو رفیعی، رئیس هیئت‌مدیره انجمن روابط عمومی ایران، امیرعباس تقی‌پور، قائم‌مقام شورای سیاست‌گذاری هفته روابط عمومی کشور و مدیرمسئول ماهنامه مدیریت ارتباطات و امیر عبدالرضا سپنجی، عضو هیئت‌علمی دانشگاه علامه طباطبایی و رئیس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار شد.


محمدرضا رسولی، معاون دانشکده علوم اجتماعی، ارتباطات و رسانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی و دبیر علمی همایش مجازی «رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها» در این همایش گفت: رشته روابط عمومی یکی از رشته‌های خوبی است که در عرصه سازمان‌ها و نهادها از جایگاه مناسبی برخوردار است. نقش روابط عمومی در ارگان‌ها واقعاً مهم بوده و باید برای رشد آن تلاش کرد.


وی افزود: دانشگاه‌ها به رشته ارتباطات و روابط عمومی در دنیای امروز بهای فراوانی می‌دهند. در واقع مطالعه آینده نیاز مدیریت سازمان‌هاست و روابط عمومی‌ها بازوی فکری این نهادها هستند.


معاون دانشکده علوم اجتماعی، ارتباطات و رسانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی بیان کرد: در مطالعات آینده نیازمند ترسیم نقشه راه هستیم که باید رویکرد کنشگرانه داشته باشیم. همچنین در تصمیم‌گیری‌های راهبردی سازمان‌ها نگاه به دور وضعیتی است که سازمان‌ها را در آن قرار می‌دهد.


انتهای پیام/۴۱۱۸/

انتهای پیام/

ارسال نظر