صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۱۴ - ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
به مناسبت بزرگداشت هفته معلم؛

معلمان مدارس سمای شیروان تجلیل شدند

معلمان مدارس سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان با حضور رئیس این دانشگاه و جمعی از مسئولان تجلیل شدند.
کد خبر : 578964

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از شیروان، علی مرجانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان به همراه هادی کیوان رئیس حراست این دانشگاه در مجتمع سمای شیروان حضور یافتند و با اهدای شاخه گل از مدیران و معلمان حاضر در مجتمع تجلیل کردند.


مرجانی در حاشیه این برنامه بیان کرد: با توجه به ابتلای کشور به بیماری عالم‌گیر کرونا، معلمان با صبر و عشق به امر آموزش و هدایت دانشجویان و دانش‌آموزان می‌پردازند و در راه توسعه علمی و رساندن کشور به قله‌های رفیع پیشرفت و جهش تولید در کشور از هیچ کوششی دریغ نکردند. از همراهی صمیمانه و تلاش‌های بی‌شائبه استادان و معلمان سمای دانشگاه آزاد اسلامی شیروان قدردانی می کنم.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شیروان گفت: همیشه پیشرفت‌های معنوی و مادی انسان ریشه در تربیت افراد دارد که از منبع زلال ایمان، معرفت، تعهد و ایثار معلمان و استادان سیراب می‌شوند.


مهدی سرایدار رئیس سمای شیروان نیز در این جلسه روز معلم را یادآور تلاش متعهدانه و جهاد مخلصانه انسان‌های ارزشمندی دانست که عمر خویش را مصروف تعلیم، تربیت و پرورش فرزندان این مرز و بوم کرده و می‌کنند تا آینده‌سازان ایران اسلامی در مسیر رشد و تعالی، به شکوفائی روزافزون دست یابند.


وی با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری، این روز بزرگ را به عنوان ایام بزرگداشت علم، مقام استاد و معلم به تمامی همکاران فرهیخته و پرتلاش سما تبریک گفت.
 
سرایدار خطاب به معلمان پرتلاش سمای شیروان افزود: امید است بنا بر تأکیدات مقام معظم رهبری با تلاش شما در گام دوم انقلاب با محور ارتقای جایگاه علم و تحقیق، شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش کشور در تمام عرصه‌ها به‌ویژه تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها باشیم.


انتهای پیام/۴۱۱۷/۴۰۶۲/


دانلود فایل


انتهای پیام/

ارسال نظر