صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۰۱ - ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
دالوند خبر داد؛

راه‌اندازی بیمارستان امام علی(ع) کازرون در آینده‌ای نزدیک

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون گفت: روند آماده‌سازی زیرساخت‌های بیمارستان امام علی(ع) توسط بخش تأسیسات دانشگاه برای تحویل به دانشگاه علوم پزشکی با نصب، راه‌اندازی و تست تجهیزات با سرعت بالایی در حال انجام است.
کد خبر : 576477

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کازرون، محمدرضا دالوند در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی تأسیسات بیمارستان امام‌ علی(ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون گفت: ایجاد مراکز درمانی و راه‌اندازی بیمارستان در شرایط کنونی و بحرانی کشور امری ضروری بوده و همه نگاه‌ها باید به این سمت باشد به‌ویژه در این شهرستان که به لحاظ فضای درمانی با کمبودهایی مواجه است.


وی افزود: این بیمارستان که با هزینه دانشگاه آزاد اسلامی در کازرون تأسیس شده و امتیاز ویژه‌ای به‌منظور تجهیز و بهره‌برداری و استفاده عموم مردم است با پیگیری‌های مجدانه و مسئولانه نماینده مردم کازرون و کوهچنار در مجلس شورای اسلامی، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همکاری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان فارس به‌سرعت در حال راه‌اندازی است.



رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون با تأکید بر همکاری همه‌جانبه این واحد دانشگاهی از مدت‌ها قبل با دانشگاه علوم پزشکی و دیگر مسئولان به‌منظور آماده‌سازی و راه‌اندازی هرچه سریع‌تر بیمارستان امام‌ علی(ع) افزود: روند آماده‌سازی زیرساخت‌های این بیمارستان توسط بخش تأسیسات این واحد دانشگاهی برای تحویل به دانشگاه علوم پزشکی و حضور کارشناسان و شرکت‌های موردنظر با هدف نصب، راه‌اندازی و آزمودن تجهیزات با سرعت بالایی در حال انجام است.


دالوند بیان کرد: امیدواریم با این روند و با تلاش‌های شبانه‌روزی نماینده شهرستان و رئیس کمیسیون انرژی مجلس و همکاری وزارت بهداشت و مسئولان علوم پزشکی به‌زودی شاهد تجهیز و راه‌اندازی این بیمارستان باشیم و خبر خوبی برای مردم شهرستان کازرون باشد که از امکانات بهداشتی و درمان آن استفاده کنند.


وی همکاری و مساعدت دیگر نهادهای شهرستان برای راه‌اندازی بیمارستان امام علی (ع) را یادآور شد و افزود: فرمانداری ویژه شهرستان و شهرداری کازرون در همین راستا قول مساعد دادند تا در محوطه‌سازی فضای بیرون این بیمارستان همکاری لازم را داشته باشند.




انتهای پیام/۴۱۱۷/۴۰۶۲/


انتهای پیام/

ارسال نظر