صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۴۷ - ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
قمی در مراسم تکریم و معارفه مدیر روابط عمومی سازمان تبلیغات:

کشور در محاصره تبلیغی قرار دارد/ کار در حوزه رسانه نیازمند تلاش شبانه‌روزی است

مشاور عالی خبر و اطلاع رسانی و مدیر روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی منصوب شد.
کد خبر : 576403

به گزارش گروه فرهنگ خبرگزاری آنا از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، در مراسمی با حضور رئیس این سازمان، رضا صیادی به عنوان مشاور عالی خبر و اطلاع رسانی و مدیر روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی منصوب شد.


رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مراسم تکریم مدیر روابط عمومی سابق و معارفه مدیر جدید گفت: در حال حاضر کشور در یک محاصره تبلیغی قرار دارد و در این میان روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی به‌عنوان یک بازوی قدرتمند می‌تواند گره‌گشا باشد و زمینه شکست  این محاصره را فراهم سازد.


حجت‌الاسلام محمد قمی ضمن تأکید بر اهمیت نقش رسانه در عصر حاضر اظهار داشت: کار در حوزه رسانه فعالیت شبانه‌روزی می‌خواهد و ما می‌توانیم به‌ عنوان یک دستگاه تبلیغی در کشور محاصره تبلیغی دشمن را بشکنیم و در این میان روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی به‌عنوان یک بازوی قدرتمند می‌تواند گره‌گشا باشد.


در ادامه این مراسم، احمد مداحی مدیر مرکز رسانه و عملیات ویژه سازمان تبلیغات اسلامی گفت: مرکز رسانه و عملیات ویژه سازمان تبلیغات اسلامی از ابتدا همراه با نگاه ویژه حجت‌الاسلام‌والمسلمین قمی، در راستای وظایف محول شده، توسعه و ارتقا یافت و امیدواریم با حضور مدیر جدید روابط عمومی، پیشرفت رسانه‌ای سازمان تبلیغات اسلامی سرعت بیشتری بگیرد. 


رضا صیادی، مدیر جدید روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی نیز با تأکید بر اینکه با حضور نیروهای پرتلاش و باانگیزه می‌توان کارها را بهتر پیش برد تصریح کرد: وظایف سنگینی به دوش روابط عمومی نهاده شده. با نگاه کارمندی نمی‌توان به اهداف عالی در این حوزه دست‌یافت. همچنین باید به این نکته توجه ویژه داشت که ما بیش از آنکه روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی باشیم، باید روابط عمومی «گفتمان سازمان تبلیغات اسلامی» باشیم.


وی در پایان خاطرنشان کرد: تلاشمان این است که فصل تازه‌ای را در این واحد آغاز کنیم و برای تحقق این مهم، از ابزارهای نوین و کارآمد رسانه‌ای بهره خواهیم برد.


در پایان این مراسم حجت‌الاسلام‌والمسلمین قمی از زحمات امین اشرفی مدیر سابق روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی تقدیر و حکم انتصاب مشاور عالی خبر و امور رسانه‌ای و مدیر روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی را به رضا صیادی تقدیم کرد.


انتهای پیام/۴۱۰۴/

انتهای پیام/

ارسال نظر