صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۴۱ - ۳۰ فروردين ۱۴۰۰
مسئول بسیج فرهنگیان استان کرمانشاه مطرح کرد؛

تهیه و توزیع بیش از ۱۰ هزار بسته بهداشتی بین دانش آموزان محروم استان کرمانشاه

مسئول بسیج فرهنگیان استان کرمانشاه گفت: در قالب نهضت کمک مؤمنانه در استان بیش از ۱۰ هزار بسته اقلام بهداشتی تهیه و در بین دانش‌آموزان نیازمند و اقشار مختلف جامعه توزیع شد.
کد خبر : 575891

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری آنا،  صلاح الدین قره‌تپه در ارتباط با اقدامات انجام شده سازمان بسیج فرهنگیان در استان کرمانشاه در سال جاری اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا و تداوم این وضعیت دستورالعملی به ما اعلام شد و براساس آن جلساتی را در اداره کل آموزش و پروش استان با ریاست مدیرکل در قالب نهضت کمک مؤمنانه و سپس پویش لبخند رضایت تشکیل دادیم.


وی ادامه داد: در ارتباط با نهضت کمک مؤمنانه بیش از ۱۰ هزار بسته اقلام بهداشتی توسط فرهنگیان تهیه و در بین دانش‌آموزان نیازمند و سایر اقشار توزیع شده و همچنین ۶۴۰ مدرسه و اداره توسط فرهنگیان بسیجی ضدعفونی شده است.


مسئول بسیج فرهنگیان استان کرمانشاه با اشاره به بخشی از فعالیت‌های آموزشی انجام شده توسط فرهنگیان نیز عنوان کرد: حدود ۵ هزار و ۳۳۳ نفر روز در تولید محتواهای آموزشی و انتشار آن در میان دانش‌آموزان نیازمند تا پیش از آغاز پویش لبخند رضایت فعالیت کردند.


قره‌تپه در ارتباط با کمک‌های مالی انجام شده توسط فرهنگیان استان نیز بیان کرد: برخی از این کمک‌ها به دفاتر امام جمع و برخی به هلال احمر تحویل داده شده اما مجموع کمک‌هایی که از ابتدای سال ۹۹ تا پایان مهر ماه به نواحی مقاومت بسیج فرهنگیان داده شده حدود ۹۰۱ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال آن نقدی و ۸۵۲ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال غیرنقدی بوده است.


وی افزود: در جلساتی که سازمان بسیج فرهنگیان استان با خیرین استان برگزار کرد حدود یک میلیارد و ۱۷۶ میلیون ریال جمع‌آوری شد که این مبلغ را تبلت خریداری کرده و برای توزیع به اداره کل آموزش و پرورش تحویل دادیم.


مسئول بسیج فرهنگیان استان کرمانشاه در بحث پویش لبخند رضایت نیز بیان کرد: در جریان این پویش که از مهر ماه آغاز شد ۷۱۲ معلم را به‌عنوان الگو برای سوژه‌های رسانه‌ای معرفی شده و حدود ۴ هزار و ۶۲۷ نقاشی از سوی دانش‌آموزان برای این معلمان جهادگر دریافت شد.


قره‌تپه در ارتباط با اقدامات پرورشی در پویش لبخند رضایت هم گفت: ۵ هزار و ۸۱۳ نفر ساعت فعالیت در زمینه تولید محتوای پرورشی (مذهبی، دینی و مناسبتی) کار انجام گرفته و حدود ۴۷ هزار و ۵۶۰ دانش‌آموز از طریق فضای مجازی تحت پوشش آن قرار گرفتند.


وی ادامه داد: در این پویش از آبان ماه تاکنون ۴۸۵ بسته معیشتی و ۱۳۶۰ بسته لوازم‌التحریر در بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد.


مسئول بسیج فرهنگیان استان کرمانشاه در ارتباط با بحث آموزش دانش‌آموزان کم‌برخوردار از امکانات آموزشی در شرایط کرونایی هم عنوان کرد: در جریان پویش لبخند رضایت یک هزار و ۷۵۸ نفر ساعت آموزش حضوری انجام شده که در این میان ۱۶ هزار و ۶۴۹  دانش‌آموز تحت پوشش قرار گرفته‌اند.


قره‌تپه در پایان گفت: در جریان این پویش همچنین ۲۶۰ مورد ارسال کتب و ۱۵۵ مورد ارسال جزوه، ارسال یک هزار و ۳۰۳ لوح فشرده به دانش‌آموزان نیازمند صورت گرفته که در این بخش نیز حدود ۱۰ هزار و ۷۳۸ نفر تحت پوشش قرار گرفتند. یک هزار و ۶۷ معلم نیز در بحث مبارزه با کرونا و اقدامات آموزشی در این شرایط فعالیت داشتند.


انتهای پیام/۴۰۷۶/

انتهای پیام/

برچسب ها: کمک مومنانه
ارسال نظر