صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۴۲ - ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
سردار پاکپور:

ارتش در دفاع از نظام و خدمت به ملت پیشتاز بوده است

فرمانده نیروی زمینی سپاه در پیام تبریکی به مناسبت ۲۹ فروردین سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران، تاکید کرد: ارتش همواره در دفاع از نظام و خدمت به ملّت قدر شناس ایران پیشتاز و نقش آفرین بوده است.
کد خبر : 575353

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در پیام‌های جداگانه‌ای خطاب به امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، فرارسیدن ۲۹ فروردین‌ماه سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.


متن پیام تبریک فرمانده نیروی زمینی سپاه بدین شرح است:


«به فضل پروردگار، امروز ارتش ما یک ارتش فکری، یک ارتش معنوی و یک ارتش دارای انگیزه‌های پاک و مقدّس است، این خیلی باارزش است. (فرماندهی معظم کل قوا، حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در شرفیابی فرماندهان ارتش در ۲۸ فروردین سال ۱۳۹۶)


۲۹ فروردین‌ماه که یادآور و فرصت مغتنمی برای تجلیل از جان‌فشانی‌ها و مجاهدت‌های دلیرمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران و بزرگداشت حماسه‌آفرینی‌های ماندگار و فراموش‌نشدنی نیروی زمینی قهرمان در دفاع از استقلال و تمامیت ارضی کشور در برابر هجوم دشمنان ایران اسلامی است را به جناب‌عالی، آحاد فرماندهان و کارکنان شریف و فداکار ارتش انقلابی و مکتبی جمهوری اسلامی ایران صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.


ارتش سرافراز جمهوری اسلامی ایران که در صحنه‌های مختلف جهاد و ایثار دفاع مقدّس و سال‌های پرفرازونشیب پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تاکنون، همواره در دفاع از نظام و خدمت به ملّت قدرشناس ایران پیشتاز و نقش‌آفرین بوده است، امروز با سخت‌کوشی و شجاعت، تمامی قابلیت‌ها و ظرفیت‌های وسیع خود را در راستای دفاع بازدارنده در برابر توطئه‌های دشمنان و بدخواهان و همچنین تلاش و مجاهدت مؤمنانه در خدمت‌رسانی به جامعه، بسیج نموده و منشأ خیرات و برکات کم‌نظیری است.


این‌جانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های تمامی شهدای بزرگوار، جانبازان و رزمندگان غیور و سرافراز ارتش جمهوری اسلامی ایران، دوام توفیقات بیش‌ازپیش جناب‌عالی و آحاد فرماندهان و کارکنان مؤمن و خدوم آن سازمان پرصلابت و ولایتمدار را در میدان‌های مختلف خدمت و دفاع از کیان و اقتدار ایران عزیز اسلامی از پیشگاه خداوند قادر متعال آرزومندم.


سرتیپ پاسدار محمد پاکپور


فرمانده نیروی زمینی سپاه»


انتهای پیام/۴۱۶۳/

انتهای پیام/

ارسال نظر