دفتر خدمات دانشجویی پایگاه تعاملی نوین میان دانشجو و دانشگاه است
به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اصفهان، پیام نجفی در بازدید از دفتر خدمات دانشجویی و پاسخگویی تلفنی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان اظهار کرد: دفتر خدمات دانشجویی و پاسخگویی تلفنی بهعنوان پایگاه تعاملی نوین و پل ارتباطی میان دانشجو و دانشگاه شناخته میشود که هدف آن صرفاً پاسخگویی به تماس و سؤالات دانشجویان نیست؛ بلکه پیگیری درخواست تا حصول نتیجه در کمترین زمان ممکن و اعلام نتیجه به تماس گیرنده است.
وی افزود: همه کارکنان دانشگاه باید اهتمام خود را بر پاسخگویی به نیاز دانشجویان و همکاری با این مرکز قرار داده تا در شرایط شیوع بیماری کرونا مراجعات حضوری به حداقل ممکن رسیده و رضایتمندی از راهاندازی این دفتر در بالاترین سطح قرار گیرد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: همه تلاش همکاران در این راستا است که فعالیتهای دفتر خدمات دانشجویی و پاسخگویی تلفنی از ابتدا تا انتهای درخواست رضایت خاطر آنان را تأمین کند. ارتباط و تعامل مستمر کارکنان بخشهای مختلف دانشگاه با این دفتر باعث حل مشکلات و امور دانشجویی در کمترین زمان ممکن شده و این امر در نهایت باعث احساس رضایت اربابرجوع خواهد شد.
به گزارش آنا، این بازدید با همراهی حمیدرضا جوانمرد رئیس دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان و اصغر عالمیان مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد استان اصفهان صورت گرفت.
انتهای پیام/۴۱۲۱/۴۰۶۲/
انتهای پیام/