صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۴۶ - ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
در بیانیه دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی مطرح شد؛

توان اطلاعاتی-امنیتی کشور پایه مستحکمی برای تأمین امنیت و سلامت جامعه است

دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی با صدور بیانیه‌ای هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) را گرامی داشت.
کد خبر : 572218

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از شورای عالی انقلاب فرهنگی، دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی با صدور بیانیه‌ای هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) را گرامی داشت و تأکید کرد که وزارت اطلاعات با نیروهای مؤمن، متعهد و هوشمند خود و در همکاری با دیگر نهادها از جمله نیروهای مسلح کشور توانسته است این امنیت بی‌نظیر را برای کشور رقم بزند و پایه مستحکمی برای اقتدار کشور باشد.


مشروح این بیانیه به شرح زیر است:


بسم‌الله الرحمن‌الرحیم


حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی:
این افتخار شما را بس که امام بزرگوارمان سینه‌هایتان را با مدال سربازی گمنام امام زمان(عج) مزین داشتند.


امنیت بالای ایران امروز مایه افتخار و آرامش همه مردم و مرهون پاسداری‌های شبانه‌روزی چشم بینای نظام اسلامی یعنی وزارت اطلاعات است که با نیروهای مؤمن، متعهد و هوشمند خود و در همکاری با دیگر نهادها از جمله نیروهای مسلح کشور توانسته‌اند این امنیت بی‌نظیر را برای کشور رقم بزنند و پایه مستحکمی برای اقتدار کشور باشند.


روز میلاد با سعادت حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج) و هفته پیش‌روی آن فرصتی است برای تقدیر و تشکر از تلاش‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) که برای خنثی‌سازی فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان ایران اسلامی-که از هیچ جنایتی علیه ملت ایران فروگذار نیستند- از جمله دولت‌های مستکبر آمریکا و انگلیس و رژیم جعلی و اشغالگر قدس؛ جان خود را بر کف گذاشته‌اند تا آسایش و آرامش در ایران سایه افکند و عزت و سربلندی را برای کشور رقم زده‌اند.


توفیقات علمی، اقتصادی و سیاسی و صیانت از فرهنگ اسلامی و ملی ایران وامدار چتر حفاظتی و حکمت و تدبیر سربازان گمنام جمهوری اسلامی است که شایسته تقدیر و دعای خیر ملت شریف ایران هستند. سربازان گمنام امام زمان (عج) از ابتدای شکل‌گیری این نهاد مقدس حافظان امنیت و آسایش مردم بوده‌اند و هر نوع تهدید را از ملت شریف ایران دور کرده‌اند و یار و یاور همیشگی رهبر حکیم انقلاب (مدظله‌العالی) بوده‌اند.
 


دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای والامقام اطلاعات و امنیت کشور و آرزوی فرج امام زمان (ارواحنا لتراب مقدمه الفداء) از خداوند متعال، دوام توفیقات سربازان گمنام حضرت مهدی (عج) تحت زعامت رهبر حکیم انقلاب حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای برای عزت و اقتدار روزافزون ایران اسلامی را مسئلت دارد.


دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی


انتهای پیام/4118/

انتهای پیام/

ارسال نظر