صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۱۴ - ۰۲ فروردين ۱۴۰۰
در بیانیه بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی عنوان شد؛

تحقق شعار سال با اعتماد به نیروی متخصص و جوان داخلی

تحقق شعار سال با اعتماد به نیروی متخصص داخلیبسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی با توجه ویژه به شعار پرمحتوای «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» بر تحقق شعار سال با اعتماد به نیروی متخصص و جوان داخلی تأکید کرد.
کد خبر : 570894

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا، بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی به‌مناسبت سال نو در بیانیه‌ای بر تحقق شعار سال با اعتماد به نیروی متخصص و جوان داخلی تأکید کرد.


در این بیانیه آمده است: یک سال دیگر گذشت و آنچه برای‌مان باقی ماند، عملکرد خوب یا بدمان است. سالی که گذشت همراه با اتفاقات تلخ و شیرین فراوانی بود. بیماری منحوس کرونا زندگی را برای‌مان سخت و دوستانی را از میان‌مان جدا کرد.


در ادامه این بیانیه عنوان شده است: تحت همین شرایط سخت بود که بسیج، این شجره طیبه انقلاب اسلامی با لبیک به ندای حق رهبری، گامی برای زدودن غم‌های مردم برداشت و کمک‌های مؤمنانه را آغاز کرد.


در بخش دیگری از این بیانیه بیان شده است: پزشکان، استادان و نیروهای بسیج با توکل بر خداوند متعال و با تبعیت از سردار دل‌ها حاج‌قاسم سلیمانی مقابل مشکلات سر تعظیم فرود نیاوردند و همه‌جانبه در برابر این بیماری ایستادگی کردند و مردم انقلابی همیشه در صحنه ایران نیز به یاری این عزیزان شتافتند تا آلام و دردهای این ویروس منحوس کمرنگ‌تر شود.


در ادامه این بیانیه تأکید شده است: اکنون که سالی بر ما گذشت و سال جدیدی پیش رو داریم، باید با توجه ویژه به شعار پرمحتوای این سال یعنی «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها»، گام‌های راسخ و استوار خود را در این زمینه برداریم و با اعتماد به نیروی متخصص و جوان داخلی و با حضور حداکثری آحاد جامعه در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا، آینده کشور را در دست کسانی بسپاریم که دغدغه آنها کوخ‌نشینان باشد و مردمی که سرمایه اصلی ایران اسلامی هستند.


انتهای پیام/4103/4062/

انتهای پیام/

ارسال نظر