صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۰۰ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۹

روش‌های تبلیغات دیجیتال چیست و چگونه انجام می شود؟

تبلیغات از طریق ایمیل دارای عواملی است که برای استفاده از آن باید رعایت شود. این عوامل عبارت‌اند از برقراری تعامل مناسب با مخاطبان، یافتن مخاطبینی که علاقه‌مند به استفاده از ایمیل باشند.
کد خبر : 560268

به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری آنا، با توجه به این که امروزه افراد بیشتر وقت خود را در اینترنت و شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، تلگرام و ... سپری می‌کنند، فرصت خوبی برای کسب‌وکارها بوجود آمده تا از این طریق برند خود را برای همگان به نمایش بگذارند. می‌دانیم که آشنایی هرچه بیشتر افراد با برندمان منجر به افزایش مشتری‌ها و در نتیجه فروش بیشتر و کسب درآمد بیشتر می‌شود. به هر نوع تبلیغی که از طریق ابزارهای الکترونیکی(تلویزیون، رادیو و ...) و یاکانال‌ها و شبکه‌های تبلیغاتی (اینستاگرام، سایت و...) انجام می‌شود تبلیغات دیجیتال می‌گویند و انواع مختلفی دارند. تبلیغات دیجیتال باعث نزدیکی فروشندگان به خریداران می‌شود. در ادامه با چند روش تبلیغات دیجیتال و چگونگی انجام آن‌ها آشنا می‌شویم.


1. تبلیغات از طریق ایمیل یا ایمیل مارکتینگ


تبلیغات از طریق ایمیل دارای عواملی است که برای استفاده از آن باید رعایت شود. این عوامل عبارت‌اند از برقراری تعامل مناسب با مخاطبان، یافتن مخاطبینی که علاقه‌مند به استفاده از ایمیل باشند، حفظ و نگهداری مخاطبین و دانش تقسیم‌بندی مناسب. ایمیل مارکتینگ از دو طریق انجام می‌شود، ایمیل زدن مستقیم به مخاطبین یا هدایت کاربران به خبرنامه شما که در آن عضو هستند و ارسال ایمیل به آن‌ها. برای ارسال ایمیل نیاز است لیستی از مخاطبین داشته باشید و دقت کنید که ارسال ایمیل نباید به سرعت و پشت سرهم باشد، بلکه بیشتر باید به محتوای آن توجه کنید تا مخاطبین خود را از دست ندهید. شما می‌توانید برای ارسال ایمیل از اتوماسیون‌های نیز ارسال ایمیل استفاده کنید.


2.تبلیغات در شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام



تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی از طریق راه‌های مختلف انجام می‌شود که یکی از پر استفاده‌ترین آن‌ها تبلیغات در اینستاگرام است. برای انجام تبلیغات در اینستاگرام باید از قبل برنامه داشته باشید، آنگاه می‌توانید از طریق صرف هزینه نسبتا معقول، برند کسب‌وکار خود را به نمایش بگذارید؛ اما اصلی‌ترین و مهم‌ترین نکته‌ای که در این نوع تبلیغات باید به آن توجه کنیدمحتوای هدفمند تبلیغات است. برخورداری از محتوای خلاقانه و جالب که نظر مخاطبان را به خود جلب کند از مهم‌ترین اولویت‌ها در این نوع تبلیغات است. با توجه به اینکه رقبای شما در این فضا کم نیستند، نیاز است از طریق محتوای مناسب خود را از دیگر کسب‌وکارهای مشابه متمایز کنید.


3. اینفلوئنسر مارکتینگ


اینفلوئنسرها دارای قدرت بالایی در شبکه‌های اجتماعی هستند زیرا مخاطبینی دارند که اعتماد آن‌ها را به خود جذب کرده‌اند. اینفلوئنسرها می‌توانند برند، محصول یا خدمات شما را تبلیغ کنند و باید بدانیم که هزینه‌ها و قیمت‌گذاری هر ایفلوئنسر با توجه به تعداد مخاطبین و اعتبار آن‌ها متفاوت است. اینفلوئنسر مارکتینگ اگر به درستی و با راهنمایی‌های اصولی اجرا شود می‌تواند برای شما بسیار سودآور باشد.


4. افلیت مارکتینگ



افیلیت مارکتینگ یا همان سرویس مشارکت در فروش از بهترین روش‌های کسب درآمد بشمار می‌رود که در آن صاحبان کسب‌وکار از وب‌سایت‌ها می‌خواهند که در سایت خود تبلیغ برند یا خدمات و محصولاتشان را انجام دهند و صاحبان کسب‌وکار به ازای هر مشتری که از طریق این وب‌سایت‌ها اقدام به خرید یا انجام عملی کنند، به صاحبان وب‌سایت کمیسیون می‌دهند. برای آشنایی بیشتر با این نوع تبلیغات و لذت یک تجربه موفق می‌توانید ازمتخصصان با تجربه در زمینه افیلیت مارکتینگ کمک بگیرید.


5. تبلیغات بنری



در این نوع تبلیغات که از متداول‌ترین و محبوب‌ترین روش‌های تبلیغات دیجیتال است، از صاحبان سایت‌های پربازدید و معتبر فضای تبلیغاتی خود را برای مدت زمان محدودی به صاحبان کسب‌وکار اجاره می‌دهند تا بتوانند در آن فضا، برند، محصولات یا خدمات خود را تبلیغ کنند. صاحبان کسب‌وکار متناسب با نیاز خود و البته با توجه به کمپین‌های در حال اجرای خود می‌توانند هزینه فضا را پرداخت و برند خود را نمایش بگذارند.


6.تبلیغات کلیکی


در تبلیغات کلیکی یا همانPPC صاحبان برند تنها به ازای هر کلیک مشتری روی تبلیغشان به ناشر تبلیغ هزینه پرداخت می‌کنند و این نوع تبلیغات هزینه اضافی دیگری را شامل نمی‌شود. از بزرگترین مزایای این نوع تبلیغ می‌توان به این موضوع اشاره کرد که صاحبان برند می‌توانند مشخص کنند که تبلیغشان برای چه افرادی و در چه زمانی نمایش داده شود.


7.تبلیغات کلیکی


شما می‌توانید از طریق تبلیغات ویدئویی تعامل نزدیک‌تری با کاربران داشته باشید. معمولاً تبلیغاتی که به صورت ویدئویی به افراد نشان داده می‌شود برای مدت زمانی طولانی در ذهن و خاطر آن‌ها باقی می‌ماند و با استفاده از آن می‌توان اطلاعات زیادی را در مدت زمان کم به مخاطبان ارائه داد بدون اینکه مجبور به مطالعه متن باشند. تبلیغات ویدئویی نیز انواع مختلفی دارد که شما می‌توانید با توجه به نیاز خود متناسب‌ترین آن‌ها را برای کسب‌وکارتان انتخاب کنید.


انتهای پیام/ر


انتهای پیام/

برچسب ها: تبلیغات
ارسال نظر