صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۰۰ - ۲۷ دی ۱۳۹۹
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی حاجی‌آباد:

رشد فرهنگ ملی زیربنای توسعه پایدار است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد حاجی‌آباد با بیان اینکه توسعه فرهنگی ضرورتی ملی است، گفت: طبعاً حوزه فرهنگ در هر جامعه‌ای اهمیت بسزایی دارد و در واقع می‌توان توسعه فرهنگی را زیربنای توسعه پایدار دانست.
کد خبر : 557029

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از حاجی‌آباد، محمد حیدری‌نارمندی در دیدار با امام جمعه حاجی‌آباد با بیان اینکه توسعه فرهنگی ضرورتی ملی است، اظهار کرد: طبعاً حوزه فرهنگ در هر جامعه‌ای اهمیت بسزایی دارد و در واقع می‌توان توسعه فرهنگی را زیربنای توسعه پایدار دانست. پس از پیروزی انقلاب اسلامی توسعه فرهنگی به‌جد دنبال و به‌عنوان ضرورت ملی مطرح شده است.


وی با توجه به اهمیت نقش دانشگاه‌ها در توسعه فرهنگ عنوان کرد: حضرت امام(ره) دانشگاه را مبدأ همه تحولات معرفی فرمودند، تردیدی نیست که نقش دانشگاه‌ها در توسعه فرهنگی برجسته و مؤثر است؛ بنابراین این دیدار با هدف تبیین اقدامات دانشگاه در حوزه فرهنگی و استفاده از رهنمودهای امام جمعه شهرستان انجام شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد حاجی‌آباد افزود: در این دیدار مسایل و مشکلات حوزه فرهنگی، آسیب‌های اجتماعی و ضرورت برنامه‌ریزی برای کاهش تبعات آسیب‌ها مطرح و در برنامه‌ریزی‌های فرهنگی از نظر نخبگان فرهنگی و دینی شهرستان و استان بهره‌گیری خواهد شد.


به گزارش آنا، جمعی از مدیران، کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد حاجی‌آباد و مدرسه سمای این شهرستان با حجت‌الاسلام ابراهیم شریفی امام جمعه حاجی‌آباد دیدار و اعضای حاضر دغدغه‌های فرهنگی را مطرح کردند.


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر