صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
امام جمعه بروجن:

ریشه‌کنی داعش از فعالیت‌های بارز شهید سلیمانی بود

امام جمعه بروجن گفت: ریشه‌کن کردن داعش و کمک به سیل‌زدگان و محرومیت‌زدایی از فعالیت‌های بارز و شناخته‌شده شهید سلیمانی بود.
کد خبر : 553685

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بروجن، حجت‌الاسلام علیرضا هراتی‌مطلق در مراسم بزرگداشت نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجن با بیان اینکه صبر و بصیرت لازمه هم هستند، اظهار کرد: مردان خدا مانند حاج‌قاسم سلیمانی هم بصیرت و هم صبر در کنار بصیرت دارند.


وی وجود و شهادت سردار سلیمانی را برای نظام نعمت دانست و بیان کرد: سردار حاج‌قاسم سلیمانی از چهره‌های نظامی، سیاسی و مدیریتی کشور بود و خیلی از ویژگی‌ها و فعالیت‌های این شهید والامقام را برای همگان ناشناخته دانست.


امام جمعه بروجن اضافه کرد: ریشه‌کن کردن داعش و کمک به سیل‌زدگان و محرومیت‌زدایی از فعالیت‌های بارز و شناخته‌شده شهید سلیمانی بود.


هراتی‌مطلق عوامل برقراری و مستدام‌بودن جمهوری اسلامی را با وجود این همه هجمه و تحریم از سوی دشمنان شامل عنایت خداوند، صبر و مقاومت مردم و وجود افراد بصیر و آگاه  مانند شهید سلیمانی عنوان کرد.



در ابتدای مراسم بابک کیوانی‌بروجنی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجن هم با گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سرافراز اسلام، یاد و خاطره آیت‌الله مصباح یزدی را گرامی داشت و بیان کرد: آیت‌الله مصباح یزدی، مطهری زمان بود و تبیین فلسفه اسلامی را در جامعه ما نهادینه کرد.


به گزارش آنا، سالگرد شهادت پرافتخار سردار حاج‌قاسم سلیمانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجن با حضور کارکنان و استادان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی گرامی داشته شد.


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر