صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۸:۴۱ - ۱۰ دی ۱۳۹۹
زارعی در دیدار با خانواده شهید پرهیزگار:

امنیت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی مرهون خون شهداست

مدیرکل نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات منطقه یک دانشگاه آزاد اسلامی گفت: امنیت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی خون شهداست.
کد خبر : 552905

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از شیراز، در آستانه سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی فرزند رشید و قهرمان امت اسلامی با همکاری اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس، مدیرکل نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات منطقه یک دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در منزل شهید مدافع حرم عبدالکریم پرهیزگار از سربازان دلاور سپهبد سلیمانی با خانواده معزز شهید دیدار و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.


مدیرکل نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات منطقه یک دانشگاه آزاد اسلامی در این دیدار گفت: آسایش و آرامش امروز جامعه مرهون خون شهدایی است که با گذشتن از جان ارزشمند خود امنیت و اقتدار را برای کشور به ارمغان آوردند.



حمیدرضا زارعی با اشاره به اینکه دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران یک وظیفه است، افزود: نقش خانواده شهدا در پرورش چنین فرزندان ولایی که مدافع اسلام و انقلاب شدند ستودنی است و در پیشگاه خداوند متعال از جایگاه ویژهای برخوردار هستند.


خدمت به جامعه بهترین هدیه به خانواده شهدا


همسر شهید پرهیزگار نیز در این نشست با برشمردن صفات نیکوی همسر شهیدش، خدمت به جامعه در هر مسئولیتی را مایه آرامش شهدا و خانواده‌هایشان عنوان کرد. 


به گزارش آنا؛ شهید «عبدالکریم پرهیزگار» 22 مرداد سال 1365 چشم به جهان گشود، در سن 30 سالگی برای خدمت به اهل بیت(ع) پا به عرصه جنگ در سوریه گذاشت و در 20 آذر سال 1396 در شهر بوکمال سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.


از این شهید دو فرزند پسر به نام‌های «امیرعلی» و «محمد کریم» به یادگار مانده است که فرزند دوم ایشان پنج ماه بعد از شهادت پدر به دنیا آمد.


نقل است که شهید در یک موقعیت نظامی حساس با 40 داعشی روبه‌رو می‌شود و پس از به هلاکت رساندن ۳۷ نفر از آن‌ها، در حالی که گلوله‌ای در اسلحه نداشته، توسط تروریست‌های تکفیری مورد حمله قرار می‌گیرد تا وی را به اسارت ببرند، اما با شجاعتی کم‌نظیر این بار با سرنیزه دفاع و دو نفر داعشی دیگر را زخمی می‌کند و در نهایت به شهادت می‌رسد.


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر