صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۳۶ - ۱۰ دی ۱۳۹۹
امام جمعه موقت بهبهان:

حضور مردم در تشییع شهید سلیمانی «آری» دوباره به جمهوری اسلامی بود

امام جمعه موقت بهبهان گفت: حضور باشکوه مردم در تشییع پیکر مطهر سردار سلیمانی بزرگ‌ترین رأی «آری» مردمی برای نظام جمهوری اسلامی بود.
کد خبر : 552685

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بهبهان، حجت‌الاسلام علی طواف در وبینار 9 دی (روز بصیرت) که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان برگزار شد، حماسه 9 دی را روز تاریخ‌سازی و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی برشمرد و اظهار کرد: انقلاب اسلامی براساس ولایت فقیه بنا شده و ولی‌فقیه یک نیابت عامه بوده که در زمان غیبت کبری برعهده نایبان امام گذاشته شده است.


وی، مشروعیت و مقبولیت یک نظام را لازم و ملزوم هم برشمرد و افزود: مقبولیت یک نظام را مردم با رفراندوم تعیین می‌کنند و حضور باشکوه مردم در تشییع پیکر مطهر سردار سلیمانی بزرگ‌ترین رأی «آری» مردمی برای نظام جمهوری اسلامی بود؛ چراکه مهم‌ترین شاخصه برجسته شهید سلیمانی سرباز و مطیع رهبری بودن است.


امام جمعه موقت بهبهان، شکست دشمنانی که با جمهوری اسلامی و رهبری نظام از در مخالفت برمی‌خیزند را حتمی برشمرد و گفت: قانون‌شکنی جرمی آشکار است و قانون‌شکنان در فتنه 88 از هر اهرمی برای فشار بر حاکمیت استفاده کردند و به خیابان‌ها آمدند و با به آتش کشیدن اموال بیت‌المال نظم عمومی جامعه را به چالش کشیدند.


طواف مطرح کرد: این مردم بصیر و آگاه بودند که خودجوش و حضور در صحنه  خود ضمن محکومیت اغتشاشگران بر مشروعیت و مقبولیت نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه تأکید کردند.


9 دی روز  تبلور بصیرت انقلابی مردم شد


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان نیز 9 دی را روزی فراموش نشدنی در تاریخ انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: 9 دی نشان داد که دشمنان از هر لحظه و زمانی برای ضربه‌زدن به اصل نظام و حکومت جمهوری اسلامی استفاده می‌کنند.


بهزاد محمدی متذکر شد: 9 دی فقط مربوط به سال 88 نخواهد بود و تنها راه مقابله با این توطئه‌ها، بصیرت‌افزایی، همدلی و همیاری مردم است.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر