صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۲۵ - ۱۷ آذر ۱۳۹۹
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی جیرفت:

کرونا بر فعالیت‌های تیمی دانشجویان اثر منفی داشته است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت اظهار کرد: کار دانشجویی ماهیت تیمی دارد و در صورت تجمع آنان فعالیتشان معنی پیدا می‌کند؛ بنابراین کرونا بر فعالیت‌های دانشجویی اثر بسیار منفی داشته است.
کد خبر : 546538

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از جیرفت، اسماعیل اسلامی در مراسم بزرگداشت روز دانشجو که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت برگزار شد، گفت: یکی از محاسن شیوع کرونا این بوده که استادان و دانشجویان با نحوه استفاده از فضای مجازی بیشتر آشنا شده‌اند. به‌عنوان نمونه می‌توان برنامه‌های فرهنگی را برای تعداد بیشتری از دانشجویان برگزار کرد و اکنون زیرساخت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری لازم فراهم است.


وی افزود: از زمان ورود کرونا یکی از بخش‌هایی که در دانشگاه‌ها لطمه دید و تحت تأثیر قرار گرفت، فعالیت‌ دانشجویان در حوزه فرهنگی، هنری، سیاسی و اجتماعی بود؛ زیرا کار دانشجویی ماهیت تیمی دارد و در صورت جمع شدن آنان فعالیتشان معنی پیدا می‌کند؛ بنابراین کرونا بر فعالیت‌های دانشجویی اثر بسیار منفی داشته است.


 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت با بیان اینکه برنامه‌های دانشگاه به مناسبت روز دانشجو مجازی است، گفت: امسال این مراسم تحت تأثیر شیوع کرونا قرار گرفته و طبعاً برنامه‌های روز دانشجو نیز از این شرایط بی‌تأثیر نیست؛ چراکه دانشجویان در دانشگاه حضور فیزیکی ندارند.



اسلامی عنوان کرد: مسئولان دانشگاه به‌گونه‌ای رفتار کرده‌اند که فعالیت‌های دانشجویی کاهش پیدا نکند و دانشجو با هر خط فکری به‌راحتی فعالیت کند؛ زیرا دانشجو آرمان‌گرا و مطالبه‌گر است.


وی توضیح داد: دانشجو شخصیت فرهیخته داشته و انتظار جامعه از آن متفاوت است و باید بصیرت سیاسی داشته باشد و سیاست زده نباشد. وظیفه ما به‌عنوان قشر فرهیخته این است که رسالت استبداد و استکبارستیزی در ذهنمان داشته باشیم و به‌عنوان الگوی صحیح اسلامی به اطرافیانمان منتقل کنیم تا فردای قیامت مدیون خون شهدا نباشیم.



به گزارش آنا، در پایان این مراسم از دانشجویان فعال فرهنگی قدردانی شد.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر