صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۳۰ - ۱۱ آذر ۱۳۹۹
رئیس شورای شهر تهران:

بیمارستان میلاد پایان کار ندارد/ تهاتر بدهی تأمین اجتماعی با عوارض شهرداری چیز جدیدی نیست

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: بیمارستان میلاد در کنار برج میلاد قرار دارد حدود یک میلیون متر ساخت و ساز در آن صورت گرفته و از آنجایی‌که می‌توانند تخلفاتی هم داشته باشند پایان کار دریافت نکردند.
کد خبر : 545022

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، محسن هاشمی در پایان جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران در خصوص بدهی شهرداری به تأمین اجتماعی و عدم صدور مجوز پایان کار برای برخی از بیمارستان‌ها اظهار کرد: در شهر تهران برخی از بیمارستان‌های تأمین اجتماعی پایان کار ندارند و چون پایان کار ندارند در نتیجه عوارض ساختمانی‌شان را پرداخت نکردند.


وی ادامه داد: چون شهرداری به تأمین اجتماعی بدهی دارد، شهرداری در حال تهاتر بدهی‌ها با تأمین اجتماعی است که این موضوع تراکم‌فروشی محسوب نشده و ساخت و ساز جدیدی صورت نمی‌گیرد؛ به‌عنوان نمونه بیمارستان میلاد در کنار برج میلاد، بیمارستان عظیمی است که حدود یک میلیون متر ساخت و ساز در آن صورت گرفته است و از آنجایی‌که می‌توانند تخلفاتی هم داشته باشند پایان کار دریافت نکردند.


رئیس شورای اسلامی شهر تهران اذعان کرد: با توجه به این‌که علت عدم دریافت پایان کار مشخص نیست در حال تهاتر پروانه‌هایشان با هم هستند و تراکم‌فروشی نیست و چیز جدید نیست.


هاشمی تصریح کرد: این اقدام بدهی شهرداری به تأمین اجتماعی را حل می‌کند و وقتی استعلام می‌شود نسبت به املاک شهرداری، تأمین اجتماعی می‌گوید ما دیگر بدهی نداریم و در نتیجه موضوع حل می‌شود.


انتهای پیام/4105


 


انتهای پیام/

ارسال نظر