صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۱۳ - ۰۳ آذر ۱۳۹۹
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دهلران به آنا خبر داد؛

کاشت گیاهان دارویی و زراعت چوب در 100 هکتار از زمین‌های منابع طبیعی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهلران از کاشت گیاهان دارویی و زراعت چوب در زمین 100 هکتاری توسط این واحد دانشگاهی خبر داد.
کد خبر : 542774

حامد حیاتی در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا درباره تازه‌ترین برنامه‌های علمی آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهلران اظهار کرد: برای نخستین‌بار کاشت گیاهان دارویی و زراعت چوب در زمین 100 هکتاری منابع طبیعی دهلران به این واحد دانشگاهی واگذار شده و واگذاری و اجاره زمین 10 هکتاری این واحد دانشگاهی به شرکت پتروشیمی در مراحل اداری است.


وی افزود: کسب درآمدهای غیرشهریه‌ای با توجه به ظرفیت‌ها و انعقاد تفاهم‌نامه برای اخذ طرح‌های پژوهشی برون دانشگاهی دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه در حوزه نفت و گاز از دیگر اقداماتی است که در دستور کار دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهلران در ترم جدید تحصیلی قرار دارد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهلران درباره جذب دانشجو به آنا گفت: جذب دانشجو در این واحد دانشگاهی با توجه به سیاست‌های مدیریتی اتخاذشده از سال 98 به بعد، روند افزایشی در مقایسه با ادوار گذشته داشته و در مقطع تحصیلات تکمیلی در سال 99 با توجه به اخذ رشته جدید افزایش دانشجو داشته‌ایم.


حیاتی درباره اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهلران برای ارتقای کیفیت آموزش مجازی عنوان کرد: بسته درسی و کمک‌درسی برای جامعه هدف به‌ویژه برای دروس عملی به‌صورت نرم‌افزار از طرف اعضای هیئت علمی این واحد دانشگاهی تهیه شده که در سایت دانشگاه بارگذاری می‌شوند و قابل دسترسی برای جامعه آموزشی است.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر