صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۵۴ - ۰۲ آذر ۱۳۹۹
در گفتگو با آنا عنوان شد؛

تجهیز مدارس دانشکده سمای ایذه به نیمکت‌های تک‌نفره

مسئول دانشکده سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایذه از تجهیز مدارس سما به نیمکت‌های تک‌نفره، وسایل گرمایشی و سرمایشی استاندارد خبر داد.
کد خبر : 542497

الهام مرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در ایذه از تجهیز مدارس دانشکده سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایذه به نیمکت‌های تک نفره خبر داد و اظهار کرد: مدارس سما در  نیمسال تحصیلی جاری (۱۴۰۰_ ۱۳۹۹) با توجه به شیوع کرونا محدودیت‌هایی داشته است.


وی گفت: اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به دانشجویان، کارمندان و استادان در مورد سامانه جدید آموزشیار، برنامه‌ها و مسابقات فرهنگی از طریق فضای مجازی ازجمله اقدامات انجام شده سمای ایذه در ایام کرونا بوده است.


مسئول دانشکده سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایذه بیان کرد: با توجه به شرایط بحرانی تمام امور ثبت‌ نام دانشجویان برای جلوگیری از مراجعه آنان به کافی‌نت‌ها و پیشگیری از بیماری کرونا در مدارس و دانشکده سما انجام شد.


مرادی مطرح کرد:  شرایط بحرانی‌ کرونا ما را بر آن داشت پاسخگوی مشکلات دانشجویان‌ از طریق تلفن باشیم تا از حضور فیزیکی آنان‌ به دانشگاه و مدارس سما جلوگیری شود.


وی ادامه داد: به‌کارگیری نیروی انسانی جوان و با‌انگیزه، به‌روز‌رسانی امور مالی مدارس از طریق بررسی اسناد ۹ ساله این مدارس با دعوت از بازرسان منطقه و اقدام برای اخذ مجوز مدرسه راهنمایی از دیگر اقدامات سما در روزهای کرونایی بوده است.


انتهای پیام/۴۱۱۷/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر