صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

جزئیات تاریخ فراغت از تحصیل دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد

رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی با ابلاغ دستورالعملی جزئیات درج تاریخ فراغت از تحصیل دانشجویان دانشگاه در دوره تابستان 99 و نیمسال اول 1400-1399 را اعلام کرد.
کد خبر : 542243

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، بهروز طهماسب کاظمی، مشاور برنامه‌ریزی راهبردی ریاست دانشگاه و رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل درج تاریخ فراغت از تحصیل دانشجویان در دوره تابستان 99 و نیمسال اول 1400-1399 را به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان‌ها ابلاغ کرد.


کاظمی در این دستورالعمل تأکید کرده به دلیل شرایط بحرانی شیوع بیماری کرونا و نامه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مورد ایجاد تداخل تحصیلی دانشجویان پذیرفته شده در مقاطع بالاتر، تاریخ فراغت از تحصیل دانش‌آموختگان دوره‌های تحصیلی که طبق تقویم آموزشی تحصیل کرده‌اند، مشخص شد.


بر اساس این دستورالعمل تاریخ فراغت از تحصیل دانش‌آموختگان تمام دوره‌های تحصیلی کاردانی و کارشناسی در دوره تابستان 99-98 برابر 1399/06/31 است.


برای آن عده از دانشجویان دوره‌های تحصیلی کاردانی و کارشناسی که امتحان دروس معرفی به استاد آن‌ها تا تاریخ 1399/08/15 برگزار شده است و هم‌اکنون تمام دروس دوره را گذرانده و فارغ‌التحصیل شده‌اند، استثنائاً تاریخ فراغت از تحصیل آن‌ها 1399/06/31 قید می‌شود.


همچنین تاریخ فراغت از تحصیل دانش‌آموختگان دوره‌های تحصیلات تکمیلی که از اول مهرماه تا 1399/08/15 از پایان‌نامه خود دفاع کرده و فارغ‌التحصیل شده‌اند، برابر 1399/06/31 قید می‌شود.


انتهای پیام/4084/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر