صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۵:۲۶ - ۲۸ آبان ۱۳۹۹

ارسال استوری در توئیتر برای همه کاربران فعال شد

شرکت توئیتر محصول مشابه استوری در اسنپ چت و اینستاگرام به نام فلیتس (Fleets) را در سطح جهانی عرضه کرد که به کاربران امکان می‌دهد عکس‌ها و ویدئوهایی ارسال کنند که پس از ۲۴ ساعت ناپدید می شوند.
کد خبر : 541503

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، قابلیت Fleets که شامل متن، عکس و ویدئو است، در بالای تایم لاین خانگی کاربران و در پروفایل ارسال کننده قرار خواهد گرفت.


توئیتر این محصول را در بازارهای بین المللی نظیر برزیل، کره جنوبی، ایتالیا و هند به طور آزمایشی عرضه کرده بود و از روز سه شنبه آن را در سطح جهانی عرضه کرد. این شرکت Fleets را در مارس راه اندازی کرد تا از محبوبیت قابلیت استوری که توسط اسنپ چت ابداع شد و بعدها فیس بوک از آن در همه اپلیکیشن‌هایش شامل اینستاگرام کپی برداری کرد، بهره برداری کند.


توئیتر همچنین  سرگرم توسعه یک محصول صوتی جدید به نام Spaces است که شبیه یک تماس صوتی گروهی در میان کاربرانی که به حضور در آن دعوت شده اند، عمل می کند. به گفته مدیران توئیتر، این قابلیت همچنان در دست طراحی است و تا اواخر امسال تست نخواهد شد.


هر دو محصول قرار است به کاربران امکان تعامل بیشتر با یکدیگر در توئیتر را فراهم کنند. مدیران توئیتر می گویند تحقیقات نشان داده که بسیاری از کاربران برای پست کردن و تعامل با دیگران در این سرویس بیش از حد خجالتی هستند و این موضوع باعث شده توئیتر به دنبال راه‌های جدید برای تشویق کاربران به تعامل با یکدیگر باشد.


«نیکیا ریویاس»، مدیر تحقیقات توئیتر در این باره گفت: توئیت کردن، ری توئیت و وارد شدن در مکالمه می تواند تجربه فوق العاده ترسناکی باشد. ما نمی دانیم دیگران چگونه واکنش نشان می دهند و نمی دانیم کسی جواب خواهد داد یا خیر و نمی دانیم آیا برای کسی اهمیت خواهد داشت.


قابلیت Fleets همچنین راه دیگری برای فروش تبلیغات برای توئیتر فراهم می کند. این قابلیت برای رقیبان سودآور بوده است. برآورد می شود که استوری‌های اینستاگرام ۱۰ درصد از کل تبلیغات فیس بوک را تشکیل می دهند. فیس بوک بیش از ۲۱ میلیارد دلار درآمد تبلیغاتی در سه ماهه سوم گزارش کرده است. سخنگوی توئیتر تأیید کرده که این شرکت در حال بررسی استفاده از محصول جدید برای تبلیغات است اما فعلاً چنین کاری نمی کند.


بر اساس گزارش بلومبرگ، قابلیت صوتی حوزه دیگری است که توئیتر امسال به آن علاقه نشان داده است. این شرکت محصول توییت‌های صوتی را در ژوئن عرضه کرد که به کاربران امکان می دهد توئیت را ضبط کنند. قابلیت جدید Spaces مشابه مفهوم استارتاپ کلاب هاوس است که در سیلیکون والی توجهات را به خود جلب کرده است. اپلیکیشن کلاب هاوس برای افرادی که تمایل به تبادل ایده یا صحبت درباره موضوع خاصی دارند یک پاتوق مجازی ایجاد می کند اما به دلیل کوتاهی در نظارت بر چت‌ها، انتقادهای زیادی را برانگیخته است.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر