صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۵۳ - ۱۵ آذر ۱۳۹۴

اخذ مجوز تضمین فروش اقساطی مسکن از بانک مرکزی

عضو هیات مدیره بانک مسکن گفت: یکی از برنامه‌ریزی‌هایی که طی سال جاری در بانک مسکن در پیش گرفته‌ایم ارایه تسهیلات قابل قبول به انبوه‌سازان و تسهیل فرآیند اجرایی این قشر است.
کد خبر : 53948

به گزارش گروه اقتصادی آنا به نقل از روابط عمومی بانک مسکن، علیرضا بلگوری با اشاره بر برنامه‌ریزی‌های بانک مسکن برای خروج بازار مسکن از وضع رکود افزود: بانک مسکن با ایجاد الگوی زنجیره هدف بین فروشندگان مصالح، سازندگان ساختمان‌ها و خریداران یک ارتباط معنادار ایجاد و به عنوان حلقه واسط به پیشبرد پرداخت تسهیلات و فروش مصالحی که در اکنون در انبارهای تولیدکنندگان مصالح ساختمانی است، کمک می‌کند.


وی تصریح کرد: با وجود تمام راهکارهای بانک مسکن واقعیت این است که در رکود سال ۹۲ و پس از آن در بازار مسکن تاثیری ایجاد نشده است و باید بسیاری از بخش‌های اقتصادی کشور در این زمینه وارد شوند.


عضو هیئت مدیره بانک مسکن ادامه داد: اخیرا توانستیم مجوزی را از بانک مرکزی مبنی بر تضمین معاملات فروش اقساطی فروشندگان یا سازندگان واحدهای مسکونی به خریداران بگیریم؛ به عبارت دیگر فروشندگان یا سازندگان، خود با مشتری‌ها به توافق برسند و بانک به عنوان حلقه واسط، ضامن و وصول‌کننده مسائل فروش اقساطی مسکن را برعهده بگیرد. این امکانی است که می‌توانیم به تولیدکنندگان و انبوه‌سازان بدهیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر