صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رابرت دنیرو با تشبیه ترامپ به دیکتاتورهای تاریخ گفت:

برای 71 میلیون نفری که به ترامپ رأی دادند، متأسفم!

بازیگر مشهور سینمای آمریکا، برای آمریکایی‌هایی که به ترامپ رأی دادند تا دوره دوم ریاست جمهوری خود را تجربه کند، ابراز تأسف کرد.
کد خبر : 529824

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از فاکس‌نیوز، رابرت دنیرو در گفتگویی پیرامون انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 آمریکا ضمن ستایش از جو بایدن، از 71 میلیون نفری که به دونالد ترامپ رأی داده‌اند، ابراز تأسف و گلایه کرد.


رابرت دنیرو، بازیگر سینمای هالیوود در برنامه «The Beat» شبکه  MSNBC با ابراز حیرت و تعجب از کسانی که در انتخابات اخیر آمریکا ترامپ رای دادند، می‌گوید ما باید در مواردی که مردم اشتباه می‌کنند، الگویی برای آنها قرار دهیم.


این بازیگر 77 ساله از زمان روی کارآمدن ترامپ منتقد جدی این رئیس جمهور است و اینگونه او را به دیکتاتورهای تاریخ تشبیه کرد و اعتقاد داشت؛ ترامپ هم به تقلید شیوه‌های بدترین دیکتاتورهای تاریخ را به کار می‌گرفت. این همان روش موسولینی و هیتلر در قامت دیکتاتور است.


وی ضمن ستایش انتخاب جو بایدن، خطاب به هواداران ترامپ گفت: من سیاسی نیستم، اما بسیار عصبانی و مبهوت هستم چرا که او رفتارهایی می‌کرد و مردم نیز قبولش داشتند. من می‌بینم بسیاری از افراد اینگونه هستند. من از افراد دیگری ناراحت هستم. آنها او را پذیرفته‌اند و به او رأی داده‌‎اند. نمی‌دانم چرا؟


انتهای پیام /4143/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر