صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۱۴ - ۱۴ آبان ۱۳۹۹
مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل خبر داد؛

انتشار تولیدات انیمیشنی و موشن‌گرافی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل در صدا و سیما

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل از انتشار تولیدات انیمیشنی و موشن‌گرافی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل در صدا و سیمای استانی و کشوری خبر داد.
کد خبر : 528115

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اردبیل، علی ملااحمدی در بازدید از سرای فناوری‌های نرم دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل از انتشار تولیدات انیمیشنی و موشن‌گرافی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل در صدا و سیمای استان و کشور خبر داد و اظهار کرد: هر دو نهاد می‌توانند در موضوع تولید محتوا، ترویج تجارت الکترونیک و ایده‌پردازی به یکدیگر خدمات ارائه کنند.


وی افزود: انجام کارهای مشترک موجب به‌کارگیری مفید سخت‌افزارهایی خواهد شد که در صدا و سیما و دانشگاه آزاد اسلامی استان وجود دارد. همین همکاری موجب کاهش هزینه‌های تولید و بهبود بازاریابی خواهد شد.



وی با ابراز علاقه به همکاری با دانشگاه‌ها ادامه داد: ارتباط تنگاتنگ دانشگاه و صدا و سیما به سود جامعه خواهد بود و سطح آموزش و تولید برنامه را بالا خواهد برد؛ بنابراین به مرکز قاب‌های دیجیتال واحد اردبیل از طرف صدا و سیمای اردبیل مجوزهای لازم اعطا خواهد شد و آثار تولیدشده پس از بررسی در صدا و سیمای استان در این شبکه و شبکه‌های ملی پخش خواهد شد.


مدیرکل صدا و سیمای اردبیل با برشمردن امکانات مورد بازدید در واحد اردبیل افزود: افراد حاضر در سرای فناوری‌های نرم دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل یک مجموعه فعال، خوش‌ذوق و باعلاقه را تشکیل داده‌اند که فضا و امکانات خوبی را هم دارند و اگر همکاری با صدا و سیما سبب ایجاد یک مزیت رقابتی برای استان شود، اردبیل به‌عنوان یک قطب تولیدکننده انیمیشن در کشور مطرح خواهد شد.



انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر