صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۵۵ - ۱۰ آبان ۱۳۹۹

باارزش‌ترین برندهای جهان در سال 2020 را بشناسید+ جدول

گزارش بهترین برندهای جهانی 2020 توسط «اینتربرند» منتشر شد. در این مطلب به معرفی باارزش‌ترین برندهای دنیا در سال 2020 می‌پردازیم.
کد خبر : 526933

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه فناوری خبرگزاری آنا، بر اساس گزارش بهترین برندهای جهانی 2020 که اخیراً توسط «اینتربرند» منتشر شده است، شرکت اپل با برآورد 322.9 میلیارد دلار بیشترین ارزش را دارد و در صدر جدول قرار گرفته است. رتبه دوم متعلق به شرکت آمازون است. جف بزوس (مدیرعامل این شرکت) توانست ارزش برند خود را نسبت به سال گذشته 60درصد افزایش دهد و اکنون 200.6 میلیارد دلار ارزش دارد. مایکروسافت نیز با 166 میلیارد دلار در رده سوم قرار دارد. پس‌ازآن گوگل با 165.5، سامسونگ با 62.2، کوکاکولا با 56.8، تویوتا با 51.5، مرسدس بنز با 49.2، مک‌دونالد با 42.8 و دیزنی با 40.7 میلیارد دلار در رده‌های چهارم تا دهم باارزش‌ترین برندهای جهان قرار دارند.



همان‌طور که در فهرست مشخص است، شرکت‌های فناوری 5 برند اول جهان را تشکیل داده‌اند.
البته شیوع ویروس کرونا روی ارزش شرکت‌ها تأثیر قابل‌توجهی داشته و در 12 ماه گذشته اینستاگرام به رتبه 19، یوتیوب به رتبه 30، و زوم به رتبه 100 رسیده‌اند که نشان‌ می‌دهد برندهای رسانه‌ای و ارتباطی وضعیت خوبی داشته‌اند.


خودروسازی تسلا با ارزش تجاری 12.785 میلیون دلار، که آخرین بار در سال 2017 در جدول بهترین برندهای جهانی ظاهر شده بود، بار دیگر در رتبه 40 قرار گرفت.


انتهای پیام/4112/


انتهای پیام/

ارسال نظر