صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۰۰ - ۰۳ آبان ۱۳۹۹
با کسب عنوان‌های استانی و کشوری صورت گرفت؛

درخشش سمای دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد در جشنواره تولید محتوای الکترونیکی

معلمان و دانش‌آموزان سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد در نهمین جشنواره تولید محتوای الكترونیكی افتخارآفرینی کردند.
کد خبر : 525422

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از نجف‌آباد در نهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی، علی خلیلی دانش‌آموز پایه نهم و مرضیه معین معاون دبستان پسرانه دوره اول سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد به ترتیب عنوان برگزیده کشوری و معلم برگزیده استانی را به خود اختصاص دادند.


نهمین جشنواره تولید محتوای الكترونیكی در راستای دستیابی به توسعه و تعمیق فرهنگ تولید محتوای الكترونیكی درسی و تولید محتوای چندرسانه‌ای متناسب با نیاز معلمان و دانش‌آموزان و بهره‌گیری هوشمندانه در فرآیند تدریس، یادگیری و توانمندسازی مدرسه برای ایفای نقش محوری در نیل به وضع مطلوب با معرفی نفرات برگزیده كشوری به كار خود پایان داد.


این جشنواره در دو مرحله به‌صورت استانی و كشوری برگزار شد و از میان محصولات برگزیده استان‌ها، نفرات برتر كشوری در گروه‌های دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی و دوره اول و دوم متوسطه، هنرجویان هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و كار و دانش، مدرسان و دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان و فرهنگیان آموزشی، اداری شاغل در ادارات و مدارس با یكدیگر به رقابت پرداختند.



مریم شریعتی، اسرا عباسیان، الهه ایزدی‌خواه، فاطمه هادیان، مژگان شاهسواری، شهرزاد مردانی، فروغ ایام بکام و الهام رحیمی از آموزگاران مدارس سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد نیز بین برگزیدگان شهرستان در نهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی قرار گرفتند.


تولید قطعات آموزشی با موضوعات درسی (آموزشی و تربیتی)، تولید درس‌افزارهای آموزشی قطعات و نرم‌افزارهای آموزشی با موضوعات پرورشی، دینی، قطعات و نرم‌افزارها در حوزه تربیت‌بدنی سلامت و مراقبت مقابل آسیب‌های اجتماعی، تولید قطعات و نرم‌افزارهای سرگرمی و بازی آموزشی با تأكید بر مفاهیم درسی ازجمله محورهای برگزاری این جشنواره عنوان شده است.


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر