صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
شهابی در گفتگو با آنا:

نشست «فضای کسب‌وکار بین‌المللی» برگزار شد/ تبیین 9 بخش سازنده کسب‌وکار

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری گفت: نشست «فضای کسب‌وکار بین‌المللی» برای همه افرادی که صاحب کسب‌وکار هستند و می‌خواهند دید یکپارچه‌ای به آن داشته باشند، کاربردی بود.
کد خبر : 522122

علی شهابی، رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری در گفتگو با خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، وبینار «فضای کسب‌وکار بین‌المللی» توسط باشگاه پژوهشگران واحد یادگار امام خمینی (ره) و با راهبری اداره کل هدایت و توانمندسازی دانشجویی ستاد مرکزی باشگاه پژوهشگران برگزار شد.


وی افزود: مدل کسب‌وکار ابزار ساده تصویری و در عین حال بسیار قدرتمند است و ۹ بخش سازنده‌، مدل‌ کسب و کار را توصیف می‌کند. این بخش‌ها شامل مشتریان، ارزش پیشنهادی، کانال‌های توزیع، ارتباط با مشتریان، جریان درآمد، فعالیت‌های اصلی، منابع اصلی، شرکای تجاری کلیدی و ساختار هزینه‌هاست. یکی از ویژگی‌های این ابزار امکان استفاده گروهی و به چالش کشیدن مدل کسب‌وکار شرکت خود است.


مدیر گروه مهندسی صنایع دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری بیان کرد: وبینار «فضای کسب‌وکار بین‌المللی» برای همه افرادی که صاحب کسب ‌وکار هستند و می‌خواهند دید یکپارچه‌ای به آن داشته باشند، افرادی که به فکر رشد کسب و کارشان هستند، افراد بلندپرواز و شجاع که دیر یا زود می‌خواهند کسب‌وکارشان را راه‌اندازی کنند، افراد کنجکاو و مشتاق یادگیری، دانشجویان و اعضای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، کاربردی بود.


شهابی ادامه داد: هدف از برگزاری این وبینار پاسخ به سه دسته سؤال اساسی شامل ارزش‌آفرینی، درآمدزایی و پایداری و بقا بود. در واقع با کمک شناخت مدل‌ها و الگوهای فضای کسب‌وکار بین‌المللی می‌توان کسب‌وکار خود را توصیف، طراحی، رشد، توسعه و تغییر داد.



انتهای پیام/4118/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر