صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۲۱:۳۰ - ۰۲ مهر ۱۳۹۹

نارضایتی مدافع پرسپولیس از پست غیر تخصصی‌اش

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس از پست بازی خود در این تیم رضایت ندارد.
کد خبر : 517630

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، مصدومیت سعید آقایی، مدافع چپ تازه‌وارد سپاهان باعث شد یحیی گل‌محمدی در بازی با الدحیل تصمیم بگیرد از شجاع خلیل‌زاده در این پست استفاده کند.


تصمیمی که اصلاً به مذاق این مدافع خوش نیامده، چرا که او تمایلی برای بازی در کناره‌ها ندارد. فصل گذشته نیز کالدرون در یکی دو بازی از شجاع در پست دفاع راست استفاده کرد که این مسئله با اعتراض این بازیکن مواجه شد چرا که او اعتقاد داشته و دارد بازی در کناره‌ها فشار بیش‌ازحدی را از نظر بدنی به وی وارد می‌کند و باعث می‌شود ضریب اشتباهاتش بیشتر شود.


کالدرون بعد از اعتراض شجاع دیگر او را هرگز در این پست بازی نداد تا اینکه یحیی در بازی حساس با الدحیل شماره 3 تیمش را به جناح چپ برد و در یک صحنه هم که او از توپ جا ماند تا اینکه مجبور به خطای پنالتی روی مهاجم الدحیل شد.


خلیل‌زاده مجبور است در بازی با الاهلی هم در پست دفاع چپ بازی کند چرا که آقایی همچنان مصدوم است. پرسپولیس در این پست محمد نادری را هم دارد که او هم به خاطر مصدومیت در تهران ماندنی شد. به هر جهت شجاع چاره‌ای ندارد جز اینکه در بازی فردا که اتفاقاً روز سختی مقابل بازیکنان خارجی شارجه خواهد داشت، خواسته یحیی را برآورده سازد.


نکته جالب توجه اینکه شجاع انگیزه زیادی دارد تا با درخشش در بازی‌های اخیر تیمش به‌نوعی توجه تیم‌های قطری را برای ادامه فوتبالش در این کشور جلب کند اما این تغییر پست‌های پی‌درپی برای او دردسرساز شده است.


انتهای پیام/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر