صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۱۶ - ۰۶ مهر ۱۳۹۹
کله‌هوئی در گفتگو با آنا:

مهارت‌آفرینی در دانشگاه‌ها باید تقویت شود/ دانشجو نباید ادامه تحصیل خود را صرفاً منوط به نگارش پایان‌نامه و مقاله بداند

دبیر انجمن علمی دانشجویی علوم و مهندسی آبخیزداری دانشگاه تربیت مدرس گفت: دانشجو باید به داشتن مهارت و ارزش‌های ذاتی خود پی ببرد و ادامه تحصیل خود را صرفاً منوط به نگارش پایان‌نامه، رساله یا مقاله نداند.
کد خبر : 517310

مهین کله‌هوئی دبیر انجمن علمی دانشجویی علوم و مهندسی آبخیزداری دانشگاه تربیت مدرس در گفتگو با خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با اشاره به اینکه باید مهارت‌آفرینی در دانشگاه‌ها تقویت شود، گفت: دانشجو باید به داشتن مهارت و ارزش‌های ذاتی خود پی ببرد و ادامه تحصیل خود را صرفاً منوط به نگارش پایان‌نامه، رساله یا مقاله نداند، همچنین راهی برای مطرح کردن مباحث تئوری و عجین کردن آن با مراکز صنعتی و اجرایی پیدا کند.


وی افزود: همیشه افراد به امید داشتن آینده‌ای روشن در مسیر پرتلاطم رسیدن به اهداف و آرمان‌ها گام بر می‌دارند و تحصیل در دانشگاه یکی از این مسیرها محسوب می‌شود.


دبیر انجمن علمی دانشجویی علوم و مهندسی آبخیزداری دانشگاه تربیت مدرس با بیان اینکه افراد با ورود به دانشگاه به دلیل محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های مختلف ممکن است نتوانند از شرایط موجود حداکثر استفاده را ببرند، گفت: این مسئله موجب می‌شود فرد از مسیر اصلی فاصله بگیرد و سختی راه او را بی‌رمق کند؛ به‌‌گونه‌ای‌که امروزه بی‌انگیزه شدن در میان قشر دانشجویی در بخش‌های مختلف دیده می‌شود و انجمن‌های علمی نیز با توجه به اینکه شامل مجموعه‌ای از دانشجویان هستند از این امر مستثنی نیستند.


دانشجوی دکتری علوم و مهندسی آبخیزداری دانشگاه تربیت مدرس ادامه داد: اگر دانشگاه با اتخاذ سازوکار ویژه‌ای سعی در فعال کردن دانشجویان در فضایی فراتر از محیط علمی باشد می‌تواند روح امید و سازندگی را مجدداً بازیابی کند.


انتهای پیام/4118/


انتهای پیام/

ارسال نظر