صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۱۷ - ۰۲ آذر ۱۳۹۴

مسابقات کشتی فرنگی دانشجویان استان آذربایجان شرقی با قهرمانی تیم واحد میانه به پایان رسید

تیم کشتی فرنگی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه در مسابقات قهرمانی دانشجویان واحدهای دانشگاهی استان آذربایجان شرقی با اقتدار به مقام قهرمانی رسید.
کد خبر : 51460

مسئول تربیت بدنی واحد میانه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا، اظهار کرد: این دوره از رقابت‌ها با حضور ۳۷ کشتی‌گیر در ۸ وزن و در قالب ۶ تیم از واحد‌های دانشگاهی اهر، تبریز، میانه، سراب، مرند و به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه به مدت دو روز برگزار شد.


حسین علیزاده افزود: کشتی‌گیران دانشگاه آزاد اسلامی میانه پس ازدو روز رقابت در هفت وزن، با کسب ۴ مدال طلا در اوزان ۶۷، ۸۰، ۹۶ و۱۲۰ کیلوگرم به ترتیب از سوی محمد اکبری، سینا جلیلی، محمد مولایی و هاشم کریمی و نیز با دو مدال نقره اوزان ۷۵ و ۸۵ سعید شیخی و مسعود مرضه‌ای، با کسب ۶۵ امتیاز، توانستند بر سکوی قهرمانی بایستند.


علیزاده افزود: بعد از تیم کشتی واحد میانه، تیم‌های اهر با ۶۳ و تبریز با ۵۴ امتیاز مقام‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.


مسئول تربیت بدنی واحد میانه تصریح کرد: در این دوره از مسابقات، بهمن ولی‌نژاد به عنوان سرمربی و مالک جعفری نیز سرپرستی این تیم را بر عهده داشتند.


علیزاده اضافه کرد: تیم کشتی فرنگی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه، به عنوان نماینده استان آذربایجان شرقی در مسابقات قهرمانی دانشجویان سراسر کشور شرکت خواهد کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر