صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس جمعیت هلال احمر مطرح کرد؛

کمک سازمان های بین‌المللی به هلال احمر برای درمان بیماران کرونا

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: ۱۰ میلیون فرانک از سوی جمعیت‌های ملی برای کمک به بیماران مبتلا به کرونا به ایران اختصاص یافته و به زودی در اختیار هلال احمر ایران قرار می گیرد.
کد خبر : 514591

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا،‌ کریم همتی با اشاره به حضور در روستاهای محروم سیستان و بلوچستان و اجرای طرح نذر آب3، کرد: توجه به رفع مشکل فرهنگی در شهرستان‌های سیستان و بلوچستان بسیار حائز اهمیت است. هلال احمر با توجه به وظیفه و رسالت ذاتی خود، برای خدمت به مردم این استان و رفع مشکلات آنها تلاش می‌کند.


وی ادامه داد: به همین دلیل، خیرین و همکاران ما در هلال احمر استان تهران تلاش بسیاری برای بهتر شدن اوضاع زندگی در مناطق محروم شهرستان خاش استان داشته‌اند.


رئیس جمعیت هلال احمر گفت: ۴۰۰ میلیون فرانک از سوی جمعیت‌های ملی برای کمک به بیماران مبتلا به کرونا در سراسر جهان در نظر گرفته شده که از این میزان، ۱۰ میلیون فرانک به ایران اختصاص یافته است و به زودی در اختیار هلال احمر ایران قرار می‌گیرد.


رئیس جمعیت هلال احمر با بیان اینکه مشکلات و انتظارات جوانان و امدادگران به حق بوده؛چراکه کم و کاستی‌هایی به وجود آمده است، تاکید کرد: باید تلاش کنیم همراهی جوانان و امدادگران را حفظ کنیم، موضوع کمبود نیروها و ریزش آنها، بسیار جدی است که با همفکری صاحبان اندیشه باید این مشکل را برطرف کرد.


انتهای پیام/4076/


انتهای پیام/

ارسال نظر