صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۱۵ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۹

راه‌های رسیدن به موفقیت در «قانون جذب برای نوجوانان»

نویسنده در کتاب «قانون جذب برای نوجوانان» نکاتی جهت موفقیت و شادابی نوجوانان با زبان ساده بیان می‌کند.
کد خبر : 510777

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات و کتاب گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، کتاب «قانون جذب برای نوجوانان» نوشته عقیله سلطان‌پور از سوی انتشارات قو به چاپ دوم رسیده است.


همه والدین بهترین‌ها راه و مسیر را برای فرزندان خود می‌خواهند و تمام تلاش خود را برای رشد صحیح فرزندان خود انجام می‌دهند. با استفاده از قانون جذب، افکار مثبت، اعتقادات، انتظارات و واقعیت‌های زیبایی برای نوجوانان ایجاد می‌شود.


با آموزش قانون جذب به کودکان و نوجوانان آنها می‌توانند افکار، عقاید و انتظارات خود را به روش مثبتی هدایت کنند، آنها می‌آموزند در کنار اینکه از بسیاری اعتقادات محدودکننده دوری کنند، رویاپرداز باشند و برای رسیدن به همه چیزهایی که در زندگی می‌خواهند تلاش کنند. «قانون جذب برای نوجوانان» با ارائه نکات کوتاه اما کاربردی در هر صفحه در جذب افکار خوب برای رسیدن به رویاها به مخاطب نوجوان کمک کند.


نویسنده در بخشی از  مقدمه این کتاب آورده است «این کتاب به ما یاد می‌دهد که قرار است زندگی، احساس خوبی به ما بدهد و اینکه زندگی، بهتر هم می‌تواند باشد و راه‌هایی را یادت می‌دهد که با به کارگیری آنها می‌توانی به ثروت، سلامتی و شادی بیش‌تری که حق توست برسی».


این کتاب در 10 فصل تنظیم شده است. عناوین این 10 فصل عبارتند از «روابط»، «تجسم»، «باور»، «اعتماد به نفس»، «شادی»، «سپاسگزاری»، «ارتعاش»، «احساس»، «توکل» و «بخشش».


کتاب «قانون جذب برای نوجوانان» در قطع رقعی، 158 صفحه با قیمت 30 هزار تومان از سوی انتشارات قو در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.


انتهای پیام/4028/


انتهای پیام/

برچسب ها: ادبیات نوجوان
ارسال نظر