صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۲۹ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
حجت‌الاسلام ذوالفقاری عنوان کرد؛

راه‌اندازی مراکز نیکوکاری نهاد امید در واحدهای دانشگاه‌ آزاد اسلامی گلستان

رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان گفت: مراکز نیکوکاری نهاد امید در واحدهای دانشگاهی این استان راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر : 510201

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از  آزادشهر، حجت‌الاسلام محمد ذوالفقاری در مراسم گشایش چهارمین مرکز نیکوکاری نهاد امید در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر اظهار کرد: «انفاق» یکی از آموزه‌های راهبردی  دین برای رشد و تکامل فردی و جامعه است که به آن توصیه و تأکید فراوان شده است.


وی با اشاره به نقش «انفاق» در سیاست تصریح کرد: علاوه بر اینکه انفاق در مسائل فردی و اجتماعی نقش بسزایی داشته در امور سیاسی نیز می‌تواند نقش‌آفرینی کند.


رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان، ارتباط انفاق و اقتصاد را در جامعه یک ارتباط مستقیم و حیاتی عنوان کرد و ادامه داد: این دو مقوله ارتباط تنگاتنگ و مستقیم با یکدیگر داشته و دانشگاه به‌عنوان یک رکن نهادی و راهبردی باید به آن توجه کند.


ذوالفقاری با بیان اینکه تاکنون واحدهای دانشگاه‌ آزاد اسلامی در استان گلستان در حوادث مختلف پای کار بوده‌اند، خاطرنشان کرد: در سیل سال گذشته، شیوع کرونا و پرداخت شهریه دانشجویان نیازمند واحدهای دانشگاه‌ آزاد اسلامی سراسر استان به‌صورت خودجوش پای کار آمده و کمک‌های خوبی در این حوزه‌ها انجام دادند.


راه‌اندازی چهار مرکز نیکوکاری نهاد امید در گلستان


وی از راه‌اندازی «مراکز نیکوکاری نهاد امید» در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان گلستان خبر داد و افزود: این دانشگاه با کمیته امداد توافقنامه‌ای منعقد کرده و مقررشده این دو نهاد با شناسایی استادان، دانشجویان، کارکنان و خانواده‌های دانشجویان نیکوکار از یک سو و شناسایی دانشجویان و کارکنان نیازمند در هر واحد دانشگاهی از سوی دیگر آنها را زیرپوشش این مراکز درآورند.


رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان بیان کرد: تأمین مسکن، خرید کالا و خدمات، تأمین جهیزیه، پرداخت اجاره‌بها مسکن، تهیه و تأمین دارو، پرداخت تسهیلات با کارمزد پایین و ... از جمله فعالیت های این مراکز  خواهد بود.


ذوالفقاری با اشاره به گشایش چهارمین مرکز نیکوکاری نهاد امید در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر گفت: تاکنون چهار مرکز نیکوکاری نهاد امید در مراکز و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی سطح استان راه‌اندازی شده و این دانشگاه نیز در فعالیت‌های خیرخواهانه پیشرو بوده است.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر