صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۴۸ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۹

جست‌وجو در شبکه‌های اجتماعی با ابزار رایگان دیتاک تله بات

جست‌وجو حرفه‌ای در شبکه‌های اجتماعی به برندها کمک می‌کند سریع‌تر و دقیق‌تر از رقبا، محتوا و نیازهای برند را در حجم انبوهی از محتوای شبکه‌های اجتماعی پیدا کرده و از آن استفاده درست و اثربخش کنند.
کد خبر : 508441

به گزارش حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، شواهد و گزارش‌های منتشرشده حاکی از آن است که حجم عظیمی از محتوا به‌صورت لحظه‌ای در دنیای شبکه‌های اجتماعی در حال تولید و توزیع است که باگذشت زمان نه‌تنها کاهش پیدا نمی‌کند بلکه با رشد صعودی، میزان استفاده و سطح کارکرد شبکه‌های اجتماعی افزایش می‌یابد.


این مسئله باعث شده جست‌وجو در شبکه‌های اجتماعی برای کشف محتوای مرتبط با کسب‌وکارها سخت و گاهاً پرهزینه باشد، چراکه تشخیص محتوای مربوط به کسب‌وکار و استفاده از آن در جهت کارکرد اهداف بازاریابی و برندینگ، با توجه به ماهیت سیال و پویای شبکه‌های اجتماعی امری هزینه‌بر و کاملاً پیچیده به نظر می‌آید.


مدیران کسب‌وکارها می‌دانند محتوای تولید شده کاربران در شبکه‌های اجتماعی با پرسونای کاربر ارتباط مستقیم دارد و حاصل روحیات، عواطف و احساسات آن‌هاست، به همین دلیل امکان درگیری و مشارکت کاربر با محتواهای از همان جنس افزایش می‌یابد.


به زبان ساده‌تر محتوای تولید شده توسط کاربران دقیقاً نشات گرفته از نیاز کاربران و حاصل رویکرد آنان به بازار است، این رویکرد باعث می‌شود ضریب خطای فرآیند تولید محتوا کاهش پیدا کند و شاخص‌های کلیدی عملکرد، رشد بهتر و دقیق‌تری داشته باشند؛ این به خاطر توجه به این مسئله است که محتواهای تولید شده توسط برند، با محتوا و دغدغه‌های ذهنی کاربران هم‌راستا و منطبق با نیازهای آنان باشد.


به همین خاطر کسب‌وکارها به دنبال استفاده از ابزارهایی هستند که فرآیند جست‌وجو در شبکه‌های اجتماعی را تسهیل کند و از دل میلیون‌ها محتوایی که در لحظه تولید می‌شود محتوای مرتبط را با آن‌ها فیلترگذاری کند.


 


ارزش محتوا در شبکه‌های اجتماعی


ویژگی برندهای موفق که الگوی رقبا می‌شوند این است که آن‌ها زودتر از سایر رقبا بر روی موج‌ها سوار می‌شوند و از اوضاع مخاطبان خود اطلاع کافی دارند.


این برندها با رصد و مانیتور کامل محتوای تولید شده در سایت‌های خبری و شبکه‌های اجتماعی در سریع‌ترین زمان ممکن توجه مخاطبان را به خود جلب می‌کنند، از این رو زمان بیشتری برای فکر کردن و اقدام به انجام فعالیت‌های خلاقانه دارند.


جست‌وجو حرفه‌ای در شبکه‌های اجتماعی به برندها کمک می‌کند سریع‌تر و دقیق‌تر از رقبا، محتوا و نیازهای برند را در حجم انبوهی از محتوای شبکه‌های اجتماعی پیدا کرده و از آن استفاده درست و اثربخش کنند.


باید دانست که خلاقیت در واکنش و ارتباط با مخاطبان ثمره درک به هنگام و سریع از وقایع است و در این راستا با پایش لحظه‌ای و مداوم محتوای تولید شده در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی می‌توان به این مهم دست پیدا کرد.


 


فایده ابزارهای جست‌وجوی شبکه‌های اجتماعی


 


ابزارهای جست‌وجو در شبکه‌های اجتماعی باعث افزایش سرعت در کشف و پالایش محتوای تولید شده در شبکه‌های اجتماعی می‌شود و به کسب ‌و کارها در تشخیص واکنش و احساسات کاربران نسبت به رویدادها و شرایط موجود در جامعه کمک می‌کند.


این کار باعث می‌شود واحدهای روابط عمومی، برندینگ، بازاریابی محتوایی و... با شناخت از وضع موجود در جامعه و درک درست از شرایط مخاطبان، اهداف، برنامه‌ها و فعالیت‌های خود را مبتنی بر نیاز و خواسته آن‌ها قرار دهند.


به وسیله این ابزارها بخش‌های مختلف کسب‌وکار و افراد متخصص می‌توانند به دستاوردها و مزایای مناسبی دست پیدا کنند که در ادامه به چند نمونه از این فواید اشاره خواهد شد:



  • خبرنگاران می‌توانند واکنش مردم نسبت به رویدادها و ترندهای داغ جامعه را به صورت جامع در اختیار داشته باشند و در فرایند تولید و تدوین خبر از این محتواها استفاده کنند.

  • مدیران کسب‌ وکار به‌وسیله این ابزارها می‌توانند واکنش مردم نسبت به برند خود را ارزیابی کنند و به تصویر برند خود در جامعه تا حد زیادی پی ببرد.

  • مدیران روابط عمومی و بازاریابان محتوایی می‌توانند واکنش مردم و محتوای تولید شده در مورد برند و محصولات شرکت را پایش کرده و متناسب با این محتواها موضع‌گیری کنند یا محتوای متناسب با آن تولید کنند.

  • ادمین­های شبکه‌های اجتماعی به کمک این ابزارها می­توانند از محتوای موجود در فضای شبکه‌های اجتماعی اطلاع پیدا کنند و به‌وسیله این اطلاعات برای پیج خود محتوای وایرال شده و همه‌گیر تولید کنند.

  • اساتید دانشگاه و پژوهشگران می‌توانند با جمع‌آوری محتوا در شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های خبری در حوزه‌های مورد نیاز خود، فعالیت‌های پژوهشی محتوا محور انجام دهند، بدون این‌که نیاز به صرف هزینه زیاد برای جمع‌آوری محتواها باشد.


با توجه به این موارد می‌توان ادعا کرد که استفاده از ابزارهای مناسب برای جستجو در شبکه‌های اجتماعی الزامی، اساسی و کاملاً عقلایی است و بخش‌های مختلف کسب‌وکار می‌توانند از منافع آن بهره‌مند شوند.


در این مسیر ابزارهای خارجی فراوانی وجود دارند که عمدتاً به دلیل چالش عدم وجود زبان فارسی در این ابزارها و پرداخت‌های ارزی، امکان استفاده از آن‌ها سخت و هزینه‌بردار است به همین خاطر توصیه می‌شود که برای سهولت در انجام کار از ابزارهای فارسی‌زبان و بومی استفاده شود.


دیتاک تله‌بات، ابزار رایگان جستجو در شبکه‌های اجتماعی


 


ربات جست‌وجوگر دیتاک که با عنوان دیتاک تله بات شناخته می‌شود یکی از محصولات پرکاربرد شرکت دانش‌بنیان دیتاک است که به صورت رایگان در اختیار متخصصان و شرکت‌هاست تا به‌ وسیله این ابزار رایگان، در دنیای گسترده شبکه‌های اجتماعی بتوانند محتوای مورد نیاز خود را پیدا کنند.


شرکت‌ها و افراد متخصص می‌توانند به‌وسیله دیتاک تله بات، همه اخبار و اظهارنظرها در مورد کسب وکار، اتفاقات و محصولات مورد نظر خود را به‌صورت لحظه‌ای رصد کنند.


علاوه بر این با جستجوی سوژه موردنظر در بین محتوای تولیدشده در اینستاگرام، تلگرام و توییتر و حتی در بین کاربران می‌توان تمامی محتوای تولید شده در 24 ساعت گذشته را رصد و به آن‌ها دسترسی پیدا کرد.


از مزایای این ابزار که بر بستر تلگرام طراحی و پیاده‌سازی شده این است ‌که دفعات جستجو در این ربات نامحدود است و به صورت رایگان از طرف شرکت دانش‌بنیان دیتاک در اختیار کاربران قرارگرفته است.


 


برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه استفاده از این ابزار کاملاً کاربردی و رایگان می‌توانید ویدئوی زیر را مشاهده کرده و پاسخ سؤالات خود را در مورد نحوه استفاده از این ابزار پیدا کنید.


https://www.aparat.com/v/tSMr9


 


این ابزار علاوه بر صرفه‌جویی در زمان مدیران و متخصصین سازمان‌ها، به کشف و استفاده کافی از محتوای تولید شده در شبکه‌های اجتماعی مختلف و پرکاربرد مانند اینستاگرام، توییتر و تلگرام کمک شایانی می‌کند.


جست‌وجو در شبکه‌های اجتماعی و تله بات


شبکه‌های اجتماعی یکی از بهترین منابع رایگان و آزاد برای درک واقعیت­ها و رخدادهای پیرامون هر سازمان است که می‌تواند برای سازمان‌ها به‌مثابه یک منبع کاملاً رایگان، به‌روز و مطمئن در فرآیندهای مختلف سازمانی عمل کند. در طی این مسیر استفاده از ابزار کاربردی دیتاک تله بات که از دقت و سرعت بالایی در پالایش و جمع‌آوری داده‌ها برخوردار است می‌تواند به تسریع روند جستجو در شبکه‌های اجتماعی کمک کند. اگر می‌خواهید از ابزار تله بات استفاده کنید هم اکنون روی لینک زیر کلیک کنید.


لینک مستقیم دیتاک تله بات


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر