صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۱۸ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۹

وبینار انسان سالم از منظر روانشناسی برگزار می‌شود 

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان گفت: وبینار انسان سالم از منظر روانشناسی برگزار می‌شود.
کد خبر : 507837

امید خواجه در گفتگو با خبرنگار با حوزه آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، اظهار کرد: باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان در نظر دارد وبیناری با موضوع انسان سالم از منظر روانشناسی را در 27 مردادماه ۱۳۹۹ ساعت ۱۱ تا ۱۳ برگزار کند.


وی افزود: در این وبینار اصغر آقایی استاد تمام گروه روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان و صاحب نظریه انسان سالم که کتابی نیز با همین عنوان منتشر کرده، سخنرانی خواهد کرد.


رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد اصفهان در مورد سرفصل های این وبینار گفت: عناوینی نظیر تفاوت انسان کامل و انسان سالم، معنا نزد انسان سالم و دوازده ویژگی انسان سالم جزو سرفصل های این وبینار خواهد بود.


خواجه در ادامه افزود: همه علاقه‌مندان برای شرکت در این وبینار می‌توانند ابتدا  در سایت daan.ir ثبت نام کرده و سپس با درج شناسه کلاس و گذرواژه از این برنامه بهره‌مند شوند.


رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان اضافه کرد: شرکت‌کنندگان می‌توانند با شناسه کلاس 6635683  و گذرواژه 1234 در این وبینار شرکت کرده و از فرصت به دست آمده نهایت استفاده را ببرند.


انتهای پیام/۴۰۴۰/


انتهای پیام/

ارسال نظر