صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۰:۰۵ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۹

لیگ برتر فوتبال| اهدای جام قهرمانی بدون تونل/ پرسپولیس به دنبال کسب رکورد

پرسپولیس در پایان بازی امشب خود مقابل ذوب‌آهن جام قهرمانی را تحویل خواهد گرفت.
کد خبر : 506610

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در یکی دیگر از بازی‌های هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های لیگ برتر پرسپولیس امشب میزبان ذوب‌آهن است.


قهرمان زودهنگام لیگ هیجدهم برای این بازی تنها انگیزه‌اش کسب ۳ امتیاز برای کسب رکورد بیشترین امتیاز در تاریخ لیگ برتر است. البته شاگردان یحیی گل‌محمدی یک انگیزه دیگر هم دارند و اینکه کمک کنند تا یکی از مهاجمان تیم‌شان آقای گل شود. 


مهدی ترابی که بیشتر بازی‌های این فصلو در خط حمله پرسپولیس بازی کرده در کنار علی علیپور با ۱۰ گل زده تعقیب کننده جدی برای شیخ دیاباته ۱۳ گله و شهریار مغانلو ۱۲ گله هستند.


پرسپولیس برای این بازی ترابی را با رفع مصدومیت در اختیار خواهد داشت اما نادری، ربیع‌خواه و انصاری به خاطر آسیب دیدگی غیبت دارند. شاید وقت این رسیده که یحیی بخواهد نگاهی هم به بازیکنان جوان تیمش داشته باشد و از آنها در ترکیب اصلی استفاده کند.


لوکا بوناچیچ به گفته خودش بد موقعی به تور پرسپولیس خورده‌اند. این مربی که نتوانسته روزهای خوبی را در ذوب‌آهن رقم بزند، یکی دو روزی است که رحمان رضایی را به عنوان مدیر فنی تیم در کنار خود می‌بیند. چیزی شبیه آلترناتیو که قطعا منتظر اولین اشتباه از سوی اوست تا جایش را بگیرد.


بازی رفت دو تیم که با برتری سه بر صفر سرخپوشان همراه بود یکی از جذاب‌ترین بازی‌های لیگ رقم خورد. اتفاقی که امیدواریم امشب هم تکرار شود و ارزش این را داشته باشد که در پایان آن جام قهرمانی به یحیی و تیمش اهدا شود.


اصفهانی‌ها قرار بود برای بازیکنان پرسپولیس در حاشیه بازی امشب تونل قهرمانی تشکیل دهند اما گویا این مسئله به طرفداران سپاهان و کلا اصفهانی‌ها برخورد چرا که این باشگاه جا زده و اعلام کرد به احترام همشهری‌های‌شان خبری از تونل نخواهد بود.


هر چند فوتبال ما سال‌های سال نیاز دارد تا فرهنگش به این جایگاه برسد که برای تیم قهرمان تونل تشکیل دهند. مراسمی که در لیگ‌های معتبر دنیا مرسوم است.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر