صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۲۱:۰۹ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
به ریاست دکتر طهرانچی؛

جلسات بررسی بودجه استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد/ رونمایی از سامانه برخط و یکپارچه بودجه

سامانه برخط و یکپارچه بودجه دانشگاه آزاد اسلامی در قالب داشبورد مدیریتی، در آستانه عید سعید غدیرخم با حضور دکتر طهرانچی رونمایی شد.
کد خبر : 506461

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، جلسات بررسی بودجه استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی در روزهای سه‌شنبه 14 مرداد و چهارشنبه 15 مردادماه به ریاست دکتر محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و با حضور معاونان و مدیران سازمان مرکزی برگزار شد.


در این جلسات که در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد، رؤسای مراکز استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی که به‌صورت مجازی و از طریق ویدئوکنفرانس در این جلسات حضور داشتند، دیدگاه‌ها، نظرات و سوالات خود را بیان کردند و دکتر طهرانچی به موضوعات مطرح شده پاسخ و رهنمودهای لازم را ارائه داد.


در ابتدای جلسه صبح امروز، سامانه برخط و یکپارچه بودجه دانشگاه آزاد اسلامی در قالب داشبورد مدیریتی توسط دکتر طهرانچی رونمایی شد.


این سامانه در راستای آماده‌سازی زیرساخت دانشگاه هوشمند، پیشتاز و انعطاف‌پذیر در مواجهه با شرایط جدید و با حفظ قدرت یکپارچگی در سطح کلان دانشگاه و تنوع رفتاری در سطح خرد، طراحی و عملیاتی شده است.


در ادامه، گزارشی از وضعیت کلی روند حرکتی و عملکردی استان‌ها طی دوره مالی سال جاری (یکم شهریور 1398 تا ۳۱ مرداد 1399) در سطح شاخص‌های کلان بودجه‌ای و هزینه‌های پرسنلی، پشتیبانی و بخشی استان‌ها، توسط محسن امینی، سرپرست دفتر برنامه و بودجه دانشگاه ارائه شد.


همچنین روند وضعیت عملکرد مالی و بودجه‌ای در سال جاری و پیش‌‌بینی بودجه سال مالی آینده دانشگاه (از یکم شهریور ۱۳۹۹ تا 31 مرداد 1400) با تأکید بر سیاست اقتصادی کلان دانشگاه و افزایش ضریب تاب‌آوری واحدها بررسی شد و موضوعاتی از قبیل ایجاد پایداری اقتصادی در دانشگاه با استفاده از مدل‌های متنوع درآمدی، حرکت در راستای ارتقای وضعیت اقتصادی واحدها و استان‌ها در جهت ارتقای وضعیت معیشتی کارکنان و اعضای هیئت علمی، افزایش سهم واحدهای دانشگاه از تقاضای آموزش‌عالی در حوزه‌های پزشکی و غیرپزشکی در منطقه محل استقرار، ارتقای بهره‌وری منابع دانشگاه در راستای اثربخشی و کارآمدی بیشتر، ارتقای کیفیت خدمات آموزشی و غیرآموزشی با توجه به پتانسیل‌های موجود دانشگاه، تاکید بر آموزش ترکیبی به‌صورت حضوری و مجازی براساس شرایط پیش آمده ناشی از تداوم گسترش ویروس کرونا و فعال‌سازی ظرفیت‌های عظیم دانشگاه اعم از منابع انسانی و دارایی‌های منقول و غیرمنقول توسط رئیس دانشگاه مورد تأکید قرار گرفت.


‏در پایان جلسه ۵ ساعته امروز، مقرر شد استان‌ها آخرین اصلاحات و تغییرات مورد نظر را طی روزهای آینده لحاظ کرده و مقدمات برگزاری جلسات هیئت امنای استانی به منظور بررسی بودجه پیشنهادی و تصویب آن را با هماهنگی اداره کل امور هیئت امنای شوراها و هماهنگی‌های استان‌ها تا پایان مردادماه انجام دهند.


طی دو روز گذشته، بیش از 20 ساعت کاری جلسات فشرده مرتبط با بودجه دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر طهرانچی و معاونان و مدیران دانشگاه و رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی مراکز استان برگزار شد.


انتهای پیام/4127/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر