صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۴۰ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
استاندار خوزستان تشریح کرد؛

دلیل افزایش آمار تلفات تصادفات درون‌شهری اهواز چیست؟

استاندار خوزستان دلیل افزایش آمار تلفات تصادفات درون‌شهری اهواز را ایجاد تقاطع‌های غیر هم‌سطح اعلام کرد.
کد خبر : 504171

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از استانداری خوزستان، غلامرضا شریعتی در جلسه شورای ترافیک استان خوزستان که با هدف بررسی و تحلیل آمار تلفات ناشی از تصادفات در شهر اهواز برگزار شد با اشاره به بالارفتن آمار تلفات سوانح رانندگی درون‌شهری اظهار کرد: ایجاد تقاطع‌های غیرهم‌سطح و فعالیت‌هایی که برای توسعه اهواز صورت گرفته، منجر به افزایش سرعت وسایل نقلیه در این شهر شده و از این‌رو شاهد بالا رفتن آمار تلفات تصادفات درون‌شهری هستیم.


وی با تأکید بر همه جانبه بودن توسعه در فعالیت‌های زیرساختی اهواز افزود: کارهای زیرساختی خوبی در حوزه حمل‌ونقل در اهواز صورت گرفته و همچنان در حال انجام است، اما توسعه زیرساخت‌ها باید همه جانبه بوده و با حداقل عوارض صورت گیرد.


استاندار خوزستان با اشاره به رشد چشمگیر تلفات در سوانح رانندگی در اهواز تصریح کرد: باید با کنترل و مدیریت عوارض و اشکال در توسعه زیرساخت‌ها شرایطی را فراهم کنیم تا از افزایش سرعت جلوگیری کرده و دیگر شاهد رشد چشمگیر تلفات جاده‌ای نباشیم.


شریعتی عنوان کرد: بنا شد شهردار اهواز در سه هفته آینده برنامه‌های عملیاتی کوتاه‌مدت و بلندمدت را ارائه دهد تا پس از تصمیم‌گیری و اقدام به برنامه‌های تدوین‌شده تا پایان سال شاهد کاهش ۱۰ درصدی آمار و بهبود و روان بودن شبکه حمل‌ونقل در عین ایمنی بالا در شهرهای استان، به‌ویژه در اهواز باشیم.


وی اضافه کرد: در جلسات گذشته از شهرداران و فرمانداران ماهشهر و آبادان خواستیم با ایجاد اصلاحات در شبکه حمل‌ونقل، در عین حفظ ایمنی، ترافیک درون‌شهری روان باشد و خوشبختانه شاهد نتایجی رضایت‌بخش در این زمینه بودیم.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر