صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۸:۳۱ - ۲۷ تير ۱۳۹۹
زیدان:

قهرمانی در لالیگا از لیگ قهرمانان اروپا شیرین‌تر است/ رئال مادرید لیاقت فتح جام را داشت

سرمربی تیم رئال مادرید گفت: کسب عنوان قهرمانی در لالیگا از لیگ قهرمانان اروپا شیرین‌تر است چون یک فصل ثبات داشتیم.
کد خبر : 502180

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، رئال مادرید موفق شد با کسب پیروزی 2 بر یک مقابل ویارئال یک هفته مانده به پایان رقابت‌های این فصل لالیگا به مقام قهرمانی دست پیدا کند.


زین‌الدین زیدان در نشست خبری پس از این مسابقه در جمع خبرنگاران اسپانیایی گفت: لیاقت این قهرمانی را با کسب 10 پیروزی متوالی در 10 هفته اخیر داشتیم و احساس شادمانی فوق‌العاده‌ای دارم چون تمامی اعضای تیم برای تحقق این عنوان مهم جنگیدیم و باید نتیجه زحماتمان داده می‌شد. قهرمانی در لالیگا کاری طاقت‌فرساست و وقتی به چنین افتخار مهمی دست پیدا می‌کنی، احساس خوشحالی زایدالوصفی داری و نمی‌توانم شادی‌ام را از این اتفاق مهم پنهان کنم.


وی تأکید کرد: یکایک اعضای تیم به وظیفه خود متعهد بودند و متحد و همدل پیش رفتیم. کسی نبود که کوتاهی کند و این قهرمانی برای تمامی کسانی که زحمت کشیدند لذت‌بخش است. کسب عنوان نخست در لالیگا از رسیدن به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا هم شیرین‌تر است چون پس از فتح لالیگا احساس متفاوتی ایجاد می‌شود و ما یک فصل ثبات داشتیم.


سرمربی فرانسوی رئال مادرید خاطرنشان کرد: دوست داشتیم تا قهرمانی در میان تماشاگرانمان باشد اما ناچار بودیم در ورزشگاه خالی از تماشاگر جشن بگیریم. قطعاً همه ما دوست داشتیم در میدان «سیبلس» مادرید جشن قهرمانی بگیریم اما هواداران می‌توانند در خانه‌های خود جشن گرفته و این هدیه را از تیم محبوبشان از طریق تصاویر ویدئویی تحویل بگیرند.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر