صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۱۲ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۳
4 خبر/

حضور مدیران حامی آموزش و پرورش در دبستان دخترانه سما مشهد

گروه 14مدیران حامی آموزش و پرورش استان خراسان رضوی با حضور در دبستان دخترانه سما(4) مشهد از نمایشگاه پژوهش‌های دانش‌آموزی این مدرسه، بازدید کردند.
کد خبر : 5011

به گزارش خبرنگار آنا، این گروه از مدیران که متشکل از سرگروه پایه اول اداره کل آموزش و پرورش استان، کارشناسان مسئول آموزش ابتدایی و آموزش عمومی ناحیه 6 و جمعی از مدیران مدارس منتخب غیر انتفاعی بودند، از کلاس های درس دانش آموزان و تجهیزات آزمایشگاهی و امکانات کارگاهی این مدرسه نیز بازدید کردند و سپس در جمع دانش آموزان پژوهشگر حاضر و از نزدیک با آثار و طرح های پژوهشی این دانش آموزان آشنا شدند.


کسب رتبه اول در مسابقه شهر ریاضی توسط ریاضی دانان دبستان سما(4) مشهد


ریاضی دانان دبستان دخترانه سما(4) مشهد توانستند در مسابقه شهر ریاضی رتبه اول را کسب کنند.


به گزارش خبرنگار آنا، در این دوره از مسابقات که بهمن سال جاری در مجتمع آموزشی دخترانه سما(6) و با حضور 52 تیم از مدارس ابتدایی و متوسطه اول ناحیه 6 برگزار شد، تیم دبستان دخترانه سما(4) توانست رتبه اول را به خود اختصاص دهد و به همراه 19 تیم دیگر از مشهد به مرحله استانی این دوره از مسابقات راه یابد. این مسابقات با تلاش دکتر میرزاوزیری عضو هیات علمی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.


حنانه سامانی – پریسا ناظران – فاطمه طلوع حدادیان - آیسا جوادی – نازنین جهان پور – نوش آفرین جهان پور - رومینا بهنامی فر- سحر سنجری و زهرا سادات شیبانی اعضای تیم دبستان سما(4) بودند که در مسابقه شهر ریاضی شرکت کردند و افتخار آفریدند.
دانش آموز سما مشهد، قهرمان تکواندو هان مادانگ در استان خراسان رضوی


عنوان قهرمانی مسابقات تکواندو هان مادانگ در استان خراسان رضوی به دانش آموز دبستان سما(4) مشهد رسید.


ساناز پورنوروز دانش آموز پایه ششم دبستان سما(4) مشهد با شرکت در مسابقات قهرمانی هان مادانگ استان خراسان رضوی در گروه سنی نونهالان در رشته تعاولی با کسب بالاترین امتیاز در جایگاه نخست قرار گرفت و به مرحله کشوری راه پیدا کرد. همچنین از سوی سرپرست هیات تکواندوی استان خراسان رضوی تقدیرنامه ای به وی اهدا شد.
بازدید دانش آموزان سما مشهد از موزه تاریخ طبیعی دانشگاه فرهنگیان


بیش از 100 نفر از دانش آموزان دبستان دخترانه سما (4) مشهد ، روز گذشته ، از موزه تاریخ طبیعی دانشگاه فرهنگیان بازدید کردند.


در بازدید چند ساعته از این موزه ، دانش آموزان با انواع روش های تاکسیدرمی حیوانات، جنین های موجودات زنده، صور فلکی، آثار دانشمندان و بزرگان ایران و اسکلت انسان و جانوران آشنا شدند و در پایان پای تماشای یک فیلم سه بعدی نشستند.


انتهای پیام/

ارسال نظر