صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۰۴ - ۱۹ تير ۱۳۹۹
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان:

تبدیل مرکز آموزشی بندر خمیر به واحد دانشگاهی در دستور کار است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان از فراهم شدن زیرساخت‌های لازم در دانشگاه آزاد بندر خمیر خبر داد و گفت: تبدیل این مرکز دانشگاهی به واحد و تنوع‌بخشی و توسعه رشته‌های مورد نیاز در دستور کار است.
کد خبر : 500586

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بندرخمیر، احسان کامرانی صبح امروز در بازدید از مرکز دانشگاهی بندر خمیر و دیدار با فرماندار، شهردار، اعضای شورای شهر و هیئت موسس این دانشگاه با قدردانی از همکاری و تلاش‌های انجام شده در راستای توسعه کمی و کیفی این دانشگاه اظهار کرد: ظرفیت بالقوه این منطقه، حضور صنایع بزرگ در نزدیکی این شهرستان و وجود جوانان بااستعداد، نقطه عطفی برای توسعه کمی و کیفی این دانشگاه است که ما را مصمم می‌سازد در این حوزه تلاش بیشتری کنیم.



وی روند تکمیل ساختمان دانشگاه آزاد بندرخمیر را یکی از مهم‌ترین عوامل توسعه این دانشگاه دانست و یادآور شد: اگر همکاری شما برای تکمیل این مجموعه بزرگ آموزشی سرعت عمل بیشتری به خود بگیرد به طور حتم دست ما نیز در توسعه رشته‌ها و استقلال این واحد دانشگاهی سرعت خواهد گرفت.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان گفت: مرکز آموزشی بندرخمیر در هفته دولت با حضور مسئولان به طور رسمی افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد و رفع کمبودها و برداشتن موانع در تکمیل این پروژه باید با همکاری مسئولان این شهرستان در دستور کار قرار گیرد.



دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان در این نشست یادآور شد: در نخستین جلسه کمیسیون هیئت امنای دانشگاه، موضوع مستقل شدن دانشگاه آزاد بندرخمیر و توسعه رشته‌های مورد نیاز از جمله رشته‌های کارشناسی ارشد مطرح و اقدام می‌شود.


تحقق توسعه مرکز بندر خمیر با همکاری مسئولان


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بندر خمیر نیز در این جلسه گزارشی از روند توسعه این دانشگاه بیان کرد و گفت: اکنون بخش اداری و آموزشی ساختمان دانشگاه آزاد اسلامی بندرخمیر آماده شده و دیوارکشی، فضاسازی و محوطه‌سازی دانشگاه نیز در حال انجام است.



علی امیری افزود: با مساعدت فرماندار، شهردار، رئیس اداره برق و سایر مسئولان تلاشگر این شهرستان شاهد توسعه کمی این دانشگاه هستیم و امیدواریم با تکمیل این روند با تکیه بر توسعه رشته‌ها و بالابردن کیفیت آموزشی و پژوهشی خدمات ماندگاری برای این شهرستان  به جا گذارده شود.


مسئولان حاضر در این جلسه نیز خواستار توسعه مراکز دانشگاهی و آموزش عالی در این شهرستان شدند و قول مساعدت و همکاری در این زمینه را از اولویت‌های کاری خود دانستند.


انتهای پیام/۴۱۱۷/


انتهای پیام/

ارسال نظر