صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۰۰ - ۱۴ تير ۱۳۹۹
توسط یک استارت‌آپ انجام شد؛

دیدبانی و نظارت بر آگهی‌های دیجیتال

یک استارت‌آپ ایرانی مکانیسمی برای تنظیمات فناورانه صنعت آگهی دیجیتال طراحی کرده است که اجازه مدیریت اشتراک‌گذاری داده‌ها را به کاربر می‌دهد.
کد خبر : 499475

به گزارش خبرنگار حوزه‌ علم،فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، صنعت آگهی‌های تجاری دیجیتال یکی از بزرگ‌ترین و جذاب‌ترین صنایع دیجیتال برای کسب‌وکارهای نوپا و خصوصی است. با این حال تنظیمات درستی در این حوزه انجام نمی‌شود. فقدان حکمرانی ملی بر داده و ممیزی درست محتوا، لزوم وجود شفافیت، پاسخگویی و نظارت، نقص حریم خصوصی کاربران و آگاهی بخشی و ارتقای سطح دانش عمومی و سواد رسانه‌ای از جمله دلایل لزوم تنظیماتدر حوزه تبلیغات دیجیتال است.


حال یک استارت‌آپ ایرانی موفق به ایجاد یک مکانیسم خودتنظیمات برای تنظیم فناورانه صنعت آگهی دیجیتال شده است که به کاربران اجازه مدیریت اشتراک‌گذاری داده‌ها را می‌دهد. این سامانه یکپارچه‌سازی اطلاعات آژانس‌های تبلیغاتی، امکان نظارت تنظیم‌گران ملی و پایش تبلیغات توسط مردم را نیز فراهم می‌کند.


این مکانیسم مانند یک لایه بصری روی تبلیغات دیجیتال قرار می‌گیرد و قابلیت تعامل را ایجاد می‌کند. وقتی کاربر روی آن کلیک می‌کند، سرویس‌هایی مانند اطلاعات کامل آگهی (آگهی‌دهنده، صاحب آگهی و...)، امکان شکایت و بازخورد به آگهی و امکان بررسی‌ تمام کوکی‌ها و خروج از شخصی‌سازی تبلیغات برای هر وبسایت را به کاربر ارائه می‌دهد.


انتهای پیام/4021/


انتهای پیام/

ارسال نظر